Hoelang ligt jouw baby in de box?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gitster, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier ligt het ook aan hem, heeft hij het leuk laat ik hem lekker!
    Soms is dat 30 min, soms een uur soms 10 min en soms niet 1 minuut ;)

Maak jje niet druk, tevreden kindje is een tevreden kindje!

2. Mijn manneke ligt best veel in de box. Overdag doet ie zelfs zn slaapjes erin. Hoort eigenlijk niet. Maar hij vindt het prima zo. En ik ook. Leg ik een dekentje over hem heen, tut in de mond en knuffel in zn armen :D

Ook ligt ie regelmatig op zn speelkleed op de grond. Heeft ie alle ruimte om te "spelen". Paar speeltjes erbij en hij is tevreden :)

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Mijn dochter wil niet in de box. Smorgens als ze heeft gegeten zet of leg ik ze er in. Hooguit een kwartier en dan heeft ze het alweer gezien. Opruimen die box haha

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hier net zo hoor, de ochtend en avond dutjes in de box, middagslaap in bed. hier kan ze wel een paar uur in de box liggen, afwisselend spelen of dutten, of gewoon een beetje rondkijken. Als ze echt wild speeld haal ik haar euit en leg ik haar op haar speelkleed zodat ze alle ruimte heeft om te rollen

5. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Het ligt er een beetje aan.. Ik probeer Lucas overdag soms in de box te laten spelen, maar meestal ligt hij er niet langer dan tien minuten in. Zeker nu hij de laatste tijd zo aanhankelijkheid is zet hij het al snel op het krijsen en ik heb ook een beetje het gevoel dat hij zo weinig ruimte heeft daar sinds hij zoveel rolt. Zal dadelijk nog wat worden als hij kruipt...

Fysio gaf als tip dat hij niet meer uit dan in de box moet zijn om te voorkomen dat hij er op latere leeftijd niet meer in wil, maar dat lukt hier sowieso niet. Meestal op het speelkleed op de grond dan maar. ;)

6. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg mijn dochter echt niet in de box.... krijsen...

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Jammer he. Als ik die die verhalen lees van kindjes die lekker spelen in de box... Oh jarloers :)

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier denk ik nu gemiddeld 20 min. per dag ofzo... ik vind het zelf ook wat minder leuk voor hem sinds we het jungle speelkleed hebben... die ligt op de grond en daar is hij altijd heerlijk mee aan het spelen...

Ik kan wel een hoop dingen in de box leggen die hij ook leuk vind, maar hij houdt t toch vele malen langer vol op dat speelkleed dus tja.... hij kruipt nog lang niet dus ik vind t prima!

9. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons mannetje kan zich prima vermaken in de box, al vanaf het begin. Ligt er soms zo een half uur / uur in. Tussendoor speel ik wat met hem in de box (speeltje aangeven, spelen met beentjes, liedje zingen). Er zijn ook dagen/weken geweest dat hij absoluut NIET in de box wilde, maar dat ging wel steeds weer over.

Maar ons mannetje kan echt niet slapen in de box! Hij zal volgens mij nooit toegeven aan zijn slaap, hij is veel te nieuwsgierig en veel te druk bezig met alles. En een echte friemelaar :)

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wij hebben de box er al een dikke maand uit, ik vond het juist super zon spelend kind op de grond!
    Waarom zou je jaloers zijn op gezinnen waar de kinderen in de box spelen? Wat maakt dat uit?

11. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Box hier was prima, maar zodra ons zoontje begon te rollen en tijgeren was hij eigenlijk meer op de grond te vinden. Nu speelt hij helemaal niet meer in de box, maar toen hij echt veel kleiner was kon hij zich enorm goed vermaken in de box. Hij heeft daar leren rollen bijvoorbeeld :)

12. 2jees

2jees Niet meer actief

een paar minuten. laatst ineens wel een kwartier ofzo

13. Kan verder geen kwaad toch? Lekker spelen is goed voor de ontwikkeling :)

Deel Deze Pagina