Even een rare vraag Gisteren avond gezellig gehad met vriendlief. Na een tijdje naar de wc gegaan en er liep een deel sperma uit. Vanmorgen 2 keer naar de wc gegaan en ook toen liep er wat uit. (niet veel, maar klein beetje). De rest van de dag liep er niks meer uit. Nu ging ik net naar de wc en had ineens erg veel glibberig slijm. Van mijn vorige twee rondes kan ik er vanuit op maken dat het vruchtbaarslijm zou zijn, maar het kan ook net zo goed sperma zijn van gisteren avond. Kan dat eigenlijk nog? Dat het er nu (bijna 24 uur later) nog uit loopt? Wou morgen mijn eerste ovulatietest gaan gebruiken. Dus geen idee of ik nu al in mijn vruchtbare periode zit, verwacht mijn ei pas over paar dagen.
Ik heb wel eens begrepen dat sperma na een bepaalde tijd 'waterig' wordt. Als vriendlief en ik het gezellig gemaakt hebben, loopt er als ik na de wc ga het meeste eruit en daarna loopt er soms nog steeds wat uit, gedurende de dag of nacht, maar heb het idee dat het dan steeds wateriger wordt Maar vruchtbaar slijm zou best kunnen hoor. Ik heb vorige maand voor het eerst met ovulatietesten gewerkt, verloor toen op de woensdag een hele sliert vruchtbaar slijm, maar had pas vrijdag positieve ovulatietest dus had zegmaar 3 a 4 dagen vóór mijn ei een al klodder vruchtbaar slijm, had ik niet verwacht. Misschien bij jou ook zo?
Oke bedankt. Dan denk ik toch echt dat het vruchtbaarslijm is! Wacht mijn ovulatietestjes af en maak het gewoon om de dag gezellig!