Ben ik nou wel of niet ongesteld?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1982Eva, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap er weer eens he-le-maal niks van :x:( en ik moet écht even m'n verwarring kwijt, want m'n vriend wordt anders gek van me.

Sinds m'n zwangerschap heb ik steeds vanaf ong. 6 dpo wat bloedverlies, en dan rond 10 1a 11 dpo (korte LF dus) word ik ongesteld. En dan ook écht; veel erger dan voor mn zwangerschap. Erge krampen en voor het eerst de supertampons nodig :x
    Zo niet deze ronde. Vanaf 6 dpo inderdaad bloedverlies, elke dag wel wat, soms iets meer, soms wat bruinverlies, ook wat 'sliertjes' (sorry). Maar doorzetten, nee :(

Nu 11 dpo en nog steeds niet echt ongesteld, 1 normale tampon per dag is meer dan voldoende zeg maar. Heb (natuurlijk) getest, met kv2v5 én een clearblue plus, maar zelfs na intensief turen niks te zien ;) Toen ik wel zwanger was al bij 9 dpo een positieve test. Ben helemaal in de war en gefrustreerd. Ik hoop heel stiekem natuurlijk dat ik zwanger ben hoewel me dat na 5 dagen bloedverlies en een negatieve test nogal onzin lijkt ;) maar ik wil vooral ook graag weten wat ik nou als cyclusdag 1 moet tellen. Wanneer moet ik nu weer ovulatietesten gaan doen?! vreemd toch allemaal :(

Iemand hier enige ervaring mee, ideeen over, bemoedigende woorden...?

2. Peetjee

Peetjee Nieuw lid

9 sep 2013
    4
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    Nvt
    Och wat kunnen onze lichamen ons toch pesten!!

Ik zit ook met deze o zo vervelende vraag!
    3 jaar geleden is gebleken dat ik pcos heb maar ik was toen niet bezig met het krijgen van een kindje. Dus heb ik dit maar zo gelaten waarna ik later ineens een super mooie regelmatige cyclus kreeg was toch wel prettig.
    Maar nu is het sinds een aantal maanden weer raak met cyclussen van 38-40 dagen.. Deze maand kreeg ik op dag 35 ineens wat rose bloedverlies (dus dacht jammer op naar ronde 6) het was dan wel meer afscheiding bij het afvegen..dit duurt nu ongeveer al 1.5 week en ook niet eens elke dag. Gebruik alleen als ik weg ga een tampon voor de zekerheid maar deze is eigenlijk niet echt nodig..
    Vanmiddag had ik een rose slijmsliertje bij het afvegen (sorry niet zo smakelijk)..
    Daarnaast wel rare kwaaltjes
    Met vlagen misselijk
    Opgezette buik
    Maagzuur boer echt heel veel op
    Vol gevoel
    Drukke darmen
    Met vlagen menstruatie achtige krampjes Terwijl ik daar normaal juist hevige pijn van heb
    Misschien dat ik er nu juist op Let en wil ik te graag dat me lichaam een spelletje met met speelt..
    Of misschien toch iets anders???

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat vervelend! Heb je al een test gedaan?
    Hier het antwoord op de vraag die ik zelf stelde helaas: 'gewoon' ongesteld, alleen kennelijk net weer wat minder/anders...
    Op naar de volgende ronde.... :(

4. Peetjee

Peetjee Nieuw lid

9 sep 2013
    4
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    Nvt
    Hoihoi

Nee nog geen test gedaan :p
    Beetje angst voor testen gekregen
    Heb me voorgenomen morgen even de huisarts te bellen om volgendeweek toch maar een verwijzing te vragen naar het zkh onbewust maak ik mezelf waarschijnlijk toch druk dat het niet lukt Door terugkerende pcos..

Maar we houden de moed erin!;)
    Succes alvast in je volgende ronde!

Deel Deze Pagina