Zo raar...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Scooter84, May 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

#1 Scooter84, May 3, 2016
    Last edited by a moderator: May 3, 2016
    Dag dames.
    (Misschien bij het verkeerde topic, maar dan mag het natuurlijk gewoon verplaatst worden.)
    Ik moet even mijn verhaal kwijt, want ik snap er helemaal niks meer van...
    Morgen 6 weken geleden ben ik voor een 2e keer geopereerd aan een bbz. Ze hebben gelukkig een besparende operatie gedaan.
    21 april ben ik ongesteld geweest. Of iig zo denk ik. Het was maar ongeveer 2 dagen (veel korter dan normaal) en eigenlijk geen helder bloedverlies of misschien 1x bij afvegen. (Ook veel minder dan normaal) Nu droom ik soms heel vreemd, heb pijnlijke borsten en had net na ontlasting weer een soort van bruin/roze afscheiding met afvegen...ik snap er echt niks meer van. Zou ik nou dan toch alweer zwanger zijn? Mijn vriend en ik hebben goed opgelet omdat we, na alles wat er gebeurd is afgelopen jaar (zie handtekening), even een pauze willen inlassen. Zou het kunnen dat ik door voorvocht eventueel toch zwanger ben?? Afgelopen week moest ik nog een keer bloed laten prikken om te controleren of de hcg waarde op 0 staat weer na de operatie. Ik heb nog geen uitslag omdat we volgende week naar het ziekenhuis moeten. Ik weet dat ik dat even zal moeten afwachten, maar ik vind het zo vreemd allemaal...

2. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Volgens mij kan t best je menstruatie zijn. Bijvoorbeeld ik zat aan de pil altijd veel gebloed met heel erge buikpijn. Sinds ik gestopt ben en ik word ongesteld is het bruin en heb ik totaaaal geeen buikpijn dus ik denk dat t kan verandere

Share This Page