hoelang lopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door djellybelly, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

onze dochter is in mei 2 geworden, en ik probeer zo veel mogelijk met haar te wandelen, ik neem wel de kinderwagen mee want soms heeft ze gewoon echt geen zin meer om te lopen na 5 min.

Hoe is dat met jullie kinderen lopen die al lang?

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dat is indd niet erg lang..

Hier is het juist andersom, hij wil het liefst altijd zelf lopen. Hij loopt best een eind.. makkelijk een half uur, drie kwartier achter elkaar. misschien nog wel langer. Dit eigenlijk al wel sinds een half jaar (hij is vorige week 2 jaar geworden)

Luca is wel een heel druk kind, thuis rent hij ook van de ene kant naar de andere kant.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ja het is niet altijd 5 min hoor soms ook wel eens een uur maar ja toch vroeg me af of meer kinderen dit hadden.

4. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ik gebruik geen kinderwagen meer voor Anne al wel een half jaar niet meer ze moest gewoon mee lopen
    Nu kan ze een afstand van 5 kilometer al volhouden.Ze vind dit heerlijk zulke stukken lopen.(ze is ook moeilijk moe te krijgen)

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Evi is ook niet zo'n kinderwagenzitter. Die loopt ook het liefste zelf.
    En hele stukken.
    Ik denk dat een kind van 2 jaar prima aan kan geven of en hoelang ze willen lopen.

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    mijn zontje is in maart 2 geworden. wil wel lopen, maar ook niet lang hoor.
    zit ook het liefst in de wagen

7. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Mijn dochter wilde ook al snel uit de buggy, maar mijn zoontje zou zelfs nu hij ruim 4,5 is nog het liefst in een buggy zitten. We hebben hem bewust weggedaan (de buggy hoor, niet mijn zoontje !). Nu moet hij wel en hoeft hij er niet om te zeuren want we hebben er geen meer.
    Nu moppert hij vaak, zijn benen zijn ZÓÓÓ moe ! Of mama je loop te snel, is er ook eentje.

Groetjes Monique

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    cailynn loopt de ene keer liever zelf de andere keer niet maarja ik hb ddta zelf ook welles dan heb ik gewoon geen zin om en stuk te lopen..

vaak als ze zelf dr poppenwagentje mee mag nemen loopt ze wel langer.. 5 km heb ik dr nog nooit laten lopen vind dat wel wat ver voro zon kleintje maar ik vidn dat ze veel loopt voor dr leeftijd

Deel Deze Pagina