Hmm volgens mij droeg anne pas 74 toen ze al bijna een jaar oud was? Ben ik nou de enige die niet al een half jaar vantevoren kleding/schoenen koopt? Wel al wat shirtjes gekocht.. en maatje groter dan ze nu draagt.. mar het blijft altijd een gokje Onze uk groeit niet zo heel snel.. dus dat scheelt. maar als ze ineens besluit te groeien is het meestal 2 maten in 1x ik heb het vooraf inkopen dus maar gewoon opgegeven
Ik koop ook pas als het nodig is.. Alleen soms iets vooruit, als ik het heeeeeeel mooi vind.. Alleen bij de zomerjassen was het wel jammer dat het gewoon allemaal al uitverkocht is. Alleen nog wat restjes in de meeste winkels. Als ik eind vorig jaar had moeten gokken op zomerkleding was ik verkeerd gegaan. Hij kreeg in december 98, en zit nu in 104. Even in 4 maandjes door 98 heen. Terwijl ze meestal als ze ouder worden langzamer gaan groeien. maat 92 had hij al in de zomer, en pas in december eruit..
Jasmine is nu ruim 10 maanden en kan nog steeds maat 68 aan...heel soms al 74, maar is vaak nog aan de grote kant
Van 4 tot 7 a 7,5 maand. Broekjes maat 68 kon ze nog langer aan, met 9,5 maand ging ze met broekjes pas echt over naar maat 74.
Ze draagt nu vier maanden maat 68 maar sommige dingen beginnen te krap te worden, ik heb nu ook 74 in de kast liggen. Heb het idee dat dochter langzaam-snel-langzaam-snel door de kledingmaten heen gaat; ze zat heel lang in 50 en 56, kort in 62, vrij lang in 68 en ik vind 74 nauwelijks kleiner lijken dan 80 eigenlijk dus ben benieuwd hoe lang ze met 74 gaat doen
Vanaf een maand of 6 begon ze maatje 62/68 te dragen. Ze is nu een jaar en draagt nog veel van maatje 68 (ze is 72 cm). Dus ze zit al ruim een half jaar in 68. Langzaam gaan we over op 74, en ik denk dat ze daar ook heel lang mee gaat doen, ze is niet zo'n snelle groeier .