Die vent van mij, wil bijna niet meer aan de borst. S'nachts nog wel, en in de ochtend. In de middag een teug, en zojuist voor het slapen wilde hij ook niet. Veelste druk met alles om zich heen te bekijken. Op een gegeven moment heb ik hem maar in bed gelegd, zonder gedronken te hebben.... En hij heeft ook helemaal niet gepiept erom, hij is gewoon gaan slapen. Herkennen jullie dit? Is dit een fase? Of is het einde nu gewoon in zicht. Hij is 10 en een halve maand. Mijn dochter heb ik anderhalf jaar gevoed, en die heeft nog nooit niet gedronken Groetjes
Ik herken het niet, ons meisje is nog super gretig aan de borst. Zij eet dan ook nog weinig bijvoeding. Eet hij wel goed? Zo ja, dan is hij zelf aan het afbouwen misschien, of het is een "fase" die weer over gaat? Misschien raar idee, maar als je een zuiveltoetje aanbiedt na het avondeten zou je dat weg kunnen laten als je liever nog langer wilt voeden? Dan pakt hij de borst 's avonds misschien wel weer? Of is dat een heel slecht idee...
kan ene fase zijn had onze dochter ook. Ik ben met 10 mnd van 3 naar 2 voedingen gegaan. Ben rond 9 mnd haast alleen nog op bed gaan voeden omdat ze het anders ook te druk had.
wij hebben met 10 maanden dit ook gehad. Ik ben nu terug gegaan naar 2/3 voedingen en dat gaat heel goed. Hij is nu soms echt weer 20 min aan het drinken! Hij is echt blij als hij savonds weer bij mama mag drinken. We zijn dus geminderd, maar we gaan nog zeker niet stoppen!
hier een meisje die nu pas weer grettig drinkt heeft bijna 6 maanden geduurt soms dronk ze zelfs dagen niet of soms een klein slokje En nu word ze boos als ik haar naar de andere borst wil brengen hahaha Stiekem wel erg blij hoop stiekem de 2 jaar te halen