Ik heb een vraagje. 9 dagen na mijn eisprong (weet ik door ovutesten) heb ik 's avonds enkele drupjes helder rood bloed verloren. Kan dit de innesteling zijn geweest? Wie herkent dit? Heb nog nooit tussentijds bloed verloren... en het was echt helderrood net zoals je vinger bloed als je daar een prikje in hebt gehad, Ben nu zeer gefocused op mijn lichaam..
Hoi bloemetje..... Hoop natuurlijk dat je het een innesteling is, maar heb hier ook gelezen dat een innesteling voor wat roze verlies zorgt en niet helde rood ..... Ga in elk geval voor je duimen
@ Bloemetje30 Ik heb precies hetzelfde gehad als jij... Ik had na 6 dagen na mn positieve ovutest s'middags een paar keer steken en toen later op de middag 2 druppeltjes helder rood bloed. Dus geen bruinige of rozige maar echt helder rood. Zit nu af te wachten over een kleine week moet ik ongi worden, ben benieuwd. Heb wel last van branderige borsten heel gek gevoel. Succes meid hopelijk is het raak!
Heb ergens gelezen dat bij een innesteling een adertje geraakt kan worden wat zorgt voor helder rood bloed, een paar druppels, precies zoals wij hebben gehad racegirl! Ik hoop zo dat het raak is. Wij zijn sinds 8 mnd. bezig. Ik duim ook voor jou. ik heb verder ook wel wat 'vreemde' klachten, maar wil verder niks in mijn hoofd halen, ivm weer een teleurstelling.....
@ bloemetje30 Laat je even weten hoe het afloopt? Jij kan over 2 dagen al testen zie ik, ik moet nog ff wachten...spannend. Je hoort het van me hoor en succes meid x
Zal ik zeker doen! Jij mij ook? Ik ga nu maar wat afleiding zoeken .... moet nog ff geduld hebben.... Ben niet zo 'n geduldig persoon hihi
Ik had het de vorige ronde 6 dagen na ei. En 3 dagen daarna paar steekjes en 1 felle steek in me lies .
@ myprecious Tja het hoeft ook helemaal niks te betekenen natuurlijk, maar het eerste wat door je hoofd schiet is heee zal het een innestelling zijn Ik heb dat nog nooit gehad namelijk, ach ja we wachten wel af. Jij zegt dat je het afgelopen keer ook 6 dagen na je ei had maar op je onderschrift staat overal tussen haakjes geen ei of ei met ?. Zou het niet kunnen zijn dat het bij jou door de eisprong kwam (bloedverlies) dit hoor je namelijk ook weleens. En ga je nu ovutesten gebruiken....heb ik ook gedaan en heeft mij heel erg geholpen. Succes meid! x
@ Bloemetje30 Hoe is het bij jou? Ik ben ongi geworden hoor... weer precies na 26 dagen dus helaas het was geen innestelling voor mij. Hopelijk voor jou wel. Ik ga weer door naar de volgende ronde Liefs x