hoe lang op de slaapkamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Friesland90, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hoe lang slaapt of sliep jullie kindje bij jullie op de slaapkamer? Ons zoontje is nu drie maanden en slaapt naast mij in een cosleeper. Ik vind het heerlijk en hou hem graag nog een tijdje bij me voordat hij op zijn eigen kamertje gaat slapen. Hoe denken jullie hierover????

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn zoontje is nu 6 maanden en slaapt ook nog bij ons op de slaapkamer. Mijn vriend wil hem al een tijdje op zijn eigen kamertje hebben maar ik niet, kijk hij blijft echt niet tot zijn 18de bij ons slapen hoor maar nu vind ik het nog wel prettig.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier rond de 4 a 5 maanden omdat we elkaar wakker hielden.
    Toen hij naar zijn kamertje verhuisde waren de nachtvoedingen heel snel verleden tijd, melde zich de eerste nacht al een stuk later

4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Zolang hij inde wieg past. Geen idee eigenlijk wanneer hij daar te groot voor gaat zijn, maar hoop dat dat nog lang zal duren. Vind het wel makkelijk zo dichtbij.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

1,5 maand. Ze slaapt een stuk rustiger in haar eigen kamertje. Maar heb wel genoten toen ze nog naast ons lag in een wiegje, was ook wel erg gezellig.

6. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna 6 maand maand, in de cosleeper. Zolang hij nog voor nachtvoedingen komt, blijft hij daar ook.

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Wij hebben haar na 3.5 maand in haar eigen kamertje gelgd omdat ze smakgeluidjes maakte in haar slaap. Zij sliep heerlijk, papa ook, maar ik werd er constant wakker van. Eerste nacht in haar eigen bedje sliep ze door, daarna wel weer 1 nachtvoeding gegeven tot 5 maanden.

8. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Hier na een maandje onze kleine ademt best zwaar innze slaap en beweegt veel en kreunt ook. Hij hield mij wakker elke keer dacht ik dat hij wakker werd dus toen werd het helaas tijd voor ze eige kamertje.

9. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Tot 10 maanden sliep ons zoontje bij ons op de kamer

11. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ze slaapt nu 10 maanden bij ons op de kamer (en bij ons in bed) en er zijn nog geen plannen om daar iets aan te veranderen.

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ons mannetje ligt ook nog steeds bij ons op de kamer. Heerlijk :)

13. 2jees

2jees Niet meer actief

De oudste bijna 6 maand in de wieg, de jongste iets langer maar dan bij ons in bed.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    6 maanden naast me. Vond t heerlijk. Nu al bijna een maand op zn eigen kamertje en gaat best goed. Ik wilde er eigenlijk nog niet aan maar mn eigen bed terug is ook wel fijn. Je merkt vanzelf wanneer t 'tijd' wordt om naar eigen kamertje te gaan.

15. dekilene

dekilene Niet meer actief

Tot zijn eerste jaar.

16. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij slaapt bij ons savonds ook nog op onze kamer in zijn wieg. Zo lang hij daarin past blijft hij nog gezellig daar ;)
    We zijn wel met 3 maanden begonnen met hem overdag in zijn eigen kamer te laten slapen zodat hij daar alvast aan gewend is zodra het zover is.

17. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik verwacht 6 maanden.

18. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier nog,de enige reden dat ze nu naar haar eigen kamer gaat is omdat heet zusje er aan gaat komen. We hebben er totaal geen last van.

19. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hier 8 maanden.. als nou mijn man niet zat te zeuren sliep ze nog steeds in onze kamer :p

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier zou hij gelijk naar z'n eigen kamertje gaan maar omdat hij zo weinig geluid maakte toch maar bij ons op de kamer en ik heb daarvan genoten maar had er geen moeite mee toen ie na twee maanden naar z'n eigen kamertje ging...ben op zich geen voorstander van je kind bij je in bed nemen maar dat moet ieder voor zich weten.

Deel Deze Pagina