Hond springt op buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lies1989, Sep 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies1989

Lies1989 Lid

Sep 23, 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    Hallo,

Momenteel ben ik 8 weken zwanger.
    Gisteren was ik op de bank in slaap gevallen en sprong ineens mijn hond vol op mijn onderbuik ( kruising kooiker)
    Dit kwam best hard aan, daarna ook pijn gehad wat nu gelukkig minder is maar voel het nog wel.

De huisartsenpost in Lelystad heeft helaas geen echo apparatuur en ik loop onder controle bij een gynacoloog in het amc( die zijn er morgen pas weer)

Kan het heel erg kwaad??? Het liefst wil ik dat ze het even nakijken of alles nog goed is..:(

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Lies1989,

bij 9 weken zit je baarmoeder nog veilig achter je schaambot, ds ik denk niet dat je je er druk om moet maken. De banden van je baarmoeder kunnen wel een opdonder hebben gehad en dat kan krampen geven. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me niet te druk maken. Je kunt inderdaad je gyn morgen even bellen om te overleggen voor je eigen zekerheid en geruststelling.

Groetjes Brigitte

3. Lies1989

Lies1989 Lid

Sep 23, 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    Dank je wel :) momenteel geen pijn meer gelukkig.

Mijn zus zei al hetzelfde maar het is fijn als je dan van een verloskundige hetzelfde terug krijgt:) dat geeft rust

Share This Page