Beste verloskundige, ik heb woensdag een miskraam gehad. ik bloede toen ook hevig. ik moest die dag ook naar de gyn en omdat ik zo hevig vloeide heeft hij ter plaasten zoveel mogelijk uit mijn baarmoeder weten te halen. zodat het vloeien en de krampen minder zouden worden. hij heeft toen gelijk een inwendige echo gemaakt en zei dat het voor 90% schoon was. ik heb toen nog een paar uur hevig gevloeid en toen werd idd het bloed verlies en de krampen minder. ik moest alleen weer bellen als het bloeden hevig bleef. ik bloed nog steeds alleen is dit nu te vergelijken met een menstruatie bloeding en ik heb ook geen stolsels etc meer. ook zijn de krampen zo goed als weg heb alleen af en toe nog wat steken in me liezen. maar hoelang mag je na een miskraam bloeden en horen die steken daar ook bij.? en kan ik dit nog tot na het weekend aan kijken zonder dat het kwaad kan. alvast bedankt voor het antwoorden. groetjes linda
hoi Linda, ja je kunt het dit weekend nog aankijken, je mag wel een kleine week vloeien, maar het moet wel steeds minder worden. Als je merkt dat het weer toeneemt in hevigheid dan zou ik wel contact opnemen, anders kun je het aankijken. Mirjam