Hoi, Ik heb al meermaals gehoord en gelezen dat koffie en thee niet zo goed zijn voor de vruchtbaarheid. Ik probeer dit dus zoveel mogelijk te vermijden sinds een paar dagen maar ik heb echt gewoon behoefte aan een warm drankje 1 à 2 keer per dag (minimum). Nu heb ik thee gekocht met rozenbottel-framboos smaak van lipton. Bij de ingrediënten staat: rozenbottel, hibiscus, framboosaroma, fruit. Als ik het goed begrijp zit hier dus geen thee en dus ook geen theïne in en kan dit dan geen kwaad voor de vruchtbaarheid. Klopt dat? Groetjes en alvast bedankt! PS: sorry als deze vraag al eens gesteld is!
hoi, kan inderdaad geen kwaad. Maar een paar koppen per dag gewone thee of kofiie mag ook wel hoor, als je mar niet overdrijft. Kijk een so de sit evan het voedingscentrum. Mirjam
Bedankt voor je snelle antwoord! Het probleem is echter dat ik schrik heb dat ik het niet bij een paar koppen per dag kan houden . Daarom zoek ik iets dat zeker geen kwaad, ook niet als je er best veel van zou drinken. => ben eens gaan lezen op die site en als ik het goed begrijp is rozenbottelthee wel degelijk kruidenthee en is kruidenthee volledig onschadelijk. Klopt dit? Groetjes
hoi, ja rozenbottelthee is kruidenthee en onschadelijk. Rooibosthee kan ook geen kwaad. Zit ook geen theïne in. Mirjam