verkoudheid

Discussion in 'Baby en dreumes' started by monky1, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monky1

monky1 Lid

Aug 14, 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    ik heb een vraagje mijn dochtertje heeft ooronsteking en is heel verkouden. nu heeft ze van de HA neusdruppels en oordruppels gekregen
    nou zijn de oordruppels geen probleem met inbrengen maar de neusdruppels wel het lukt me niet ze maakt zich dan zo sterk en beweegt haar hoofdje zo erg dat het niet lukt zelfde is met het neusje uitzuigen heb daar zon ding voor maar vind het maar onhandig.
    heeft er iemand tips voor mij

groetjes

2. pollywol

pollywol Actief lid

Aug 14, 2007
    264
    0
    0
    Kun je de neusdruppels ook in spray krijgen? Dat werkt hier veel handiger. Andere tip is haar op bed te leggen en dan over haar heen zitten. Met 1 arm kun je dan handjes en hoofdje vasthouden, met de andere de neusdruppels doen. Even een gevecht, maar snel klaar.

Succes!

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    mn man houdt zn handjes vast..we leggen hem neer en afleiden maar..neusspray vind hij nu helemaal niet erg mee.

je kunt bij de apotheek ook zoutoplossing halen in buisjes m(gebruiken ze in het zh) is onms aangeraden ipv neusspray/druppels, eus is meteen open.

ik denk dat je zon peertje hebt om het neusje uit te zuigen? ik leg hem op mn knieen neer (dat hij een beetje zit) druk met mn vinger tegen zn ene neusgat en zuig de andere uit..moet zeggen vin dhet geen succes..met de neusspray niesthij meestal zelf een aantal x..of ga eens in de badkamer staan, draai de hete kraan open en laat de stoom het werk doen

succes!

Share This Page