Volgende week gaan wij op vakantie naar een Roompot park met een groot zwembad. Omdat onze dochter het grote bad thuis ook geweldig vindt, wil ik met haar even kort het zwembad in gaan. Nu ben ik dus op zoek naar zwemluiers voor baby's van ca 5kg. Ik kan alleen maar luiers vinden v.a. 7kg. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan vinden? Of hoe deden jullie dat zelf?
ik had eerst een zwembroekje met luier ineen, heb je ook voor meisjes. En de zwemluiers van de kruidvat zijn vanaf 6 kg, maar met een badpak erover heen blijft het bij 5 kg ook wel hangen
huggies xs zijn erg prettig omdat je ze zelf strakker kan doen(lijken op gewone luiers) wij gebruiken ze nog steeds omdat die vanaf 7 kilo erg breed zijn(en niet te verstellen).
hier altijd zwembroekjes met zo een ingebouwde zwemluier gebruikt. die kan je gewoon wassen. scheelt uiteindelijk ook een hoop kosten je kan ze gewoon op kledingmaat kopen, dus ook heel klein. wij kochten ze bij de prenatal.
kloppen die maten een beetje? ik heb er een gekregen, maat 86/92. destijds weggelegd omdat toen ik hem kreeg zoonlief koud in maat 56 zat. nu ging ik over van maat medium naar large van kruidvat zwemluiertjes, en kwam ik hem weer tegen. nu lijkt dat ding alleen weer zo klein? zal hem morgen eens proberen. wel makkelijk ook op vakantie denk ik! scheelt hoop zwemluiers meenemen (of hoe doe je dat, op strandvakantie?! gewone luier om, en als je de zee in gaat luier af!?)
ik heb deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.geboortewinkel.nl/images/zwemluierblauw.png
Bij de prenatal heb je wasbare zwemluiers. En dan bedoel ik een gewoon zwembroekje met een plastic laagje erin (alleen tegen poep..!) Bij de etos hadden ze het pas (een week of mss 2 geleden) ook. Iets als djmomo.
ja zwemluiers lijken idd klein. ligt ook aan de vorm van je kindje. onze meid heeft een bolle buik en behoorlijk stevige bovenbenen. bij haar hebben we een zwemluier die idd een maatje groter is dan haar eigen maat. maar ik zou het gewoon even aantrekken om te kijken hoe het zit. geen idee hoe je dat op strandvakantie doet, ik ga het dit jaar voor het eerst meemaken
heb het gepast. qua omvang gaat het prima, mss iets te wijd, maar mag de pret niet drukken. vind alleen dat stukje tussen zijn benen heel smal, zijn bilpartij piept er een beetje uit nu, terwijl hij echt een spriet is! maar goed, je zou er toch een zwembroek over aan doen, en dan valt dat niet op.
Die wasbare zwemluiers (zwembroekje met plastic erin) vallen klein uit..! Dus neem gerust een te grote! Mijn zoontje heeft nu 86/92 aan en is 7 maanden oud (8,5 a 9 kilo). Wel een bolle baby, maar niet dramatisch.
little swimmers xs bij de etos.. zijn gewoon aan tedoen als een echte luier dus je kunt hem zo straks doen als je wilt.. die zwemluiers als broekje zijn best heel groot hoor,.. vooral die van kruidvat ik heb zelfs nu nog maat s van de kruidvat en jay is nu 8 maanden....