Goedenmiddag.. Nu een jaar na mijn bevalling zit ik nog steeds 10 kg boven mijn startgewicht.. ik ben 1.67 en weeg nu 75 kg.. Ik heb volledige bv gegeven en geef nu nog 1 keer bv voor het slapen s avonds, al komt er niet veel melk meer uit.. Ik sport 3 keer per week (cardio en kracht gecombineerd) en let heel erg op mijn eten , ben gestart met het eerste boek van sonja bakker en zit momenteel in week 3 , maar zelfs dit alles wil niet helpen om gewicht te verliezen.. 😕 Kan het zijn dat mijn lichaam dit nog steeds vasthoud , ondanks dat ik nog maar 1 keer bv geef ? Groetjes Suus
Tja.....de een verliest snel kilo's op bv, de ander juist niet. Ik denk echt dat het heel persoonlijk is, en dus meer met je lijf te maken heeft en hoe makkelijk je gewicht kwijt raakt... Ik ben in dec gestopt,zoon was 2,5 toen. Het gaat er helaas niet sneller op qua afvallen (moet ook nog 10 kilo kwijt aahhhh)..
Drie keer per week sporten met het dieet van sonja bakker is echt een slecht idee. Je lichaam krijgt dan veel te weinig binnen om goes.te functioneren met het (intensieve) sporten erbij. Dat kan ook een reden zijn dat je nu niet afvalt. Je lichaam houdt dan juist alles vast omdat het te weinig binnen krijgt. Persoonlijk zou ik dan bijvoorbeeld op internet voedingsschema's zoeken voor mensen die sporten. Denk dat je dan al een eind komt. En pas je ook regelmatig je trainingschema aan?
Trainingsschema is nog niet aangepast, train nu volgens een basisschema, maar niet steeds hetzelfde.... In ieder geval ook een 20 minuten fietsen en dan nog op de loopband snel wandelen 10 minuten... En dan de krachtsoefeningen waarin ik wel varieer.. Op de dagen dat ik train neem ik wel wat extra (gezond) bijv een extra boterham, banaan etc.. Het is zo frustrerend dat die Weegschaal gewoon al zolang hetzelfde aan blijft geven (
Terug komen op je oude gewicht kan een hele tijd duren. In dit artikel staan een aantal tips om het afvallen na zwangerschap te kunnen versnellen.
Pfff ik ben ook 1,67 en ik weeg 88. 23 kilo te veel dus. Ik woog 65 voordat ik zwanger werd Ik heb in het verleden hele goeie resultaten geboekt door geen koolhydraten meer te eten en elke dag cardio te doen. Door die BI lukt het sporten nu nog niet echt helaas
Frustrerend he... Vooral als je ook nog niet kunt sporten.. Lastig..l Koolhydraat beperkt heb ik geprobeerd, maar ik moet gewoon zoieso een opscheplepel rijst of aardappels bij m'n eten... Anders hou ik het niet vol
Tja, klote! Ik was aan het afvallen voor ik zwanger werd, was toen 77 kilo bij een lengte van 1.62.. En in mijn zwangerschap 10 kilo gegroeid en die waren er na anderhalve week weer af Maar ik blijf dus steken op die 77 kilo.. maar je moet wel genoeg blijven eten anders is het gewichtsverlies niet blijvend. Kunnen ook nog hormonen zijn he.
Ook vervelend.. wel mooi dat je zwangerschapskilo's er gelijk af waren haha! Maar hoelang kan dat dan wel niet duren voor die hormonen weer op orde zijn... pff nooit geweten dat het zolamg kon duren.. Het is het zeker allemaal waard hoor ! Alleen zou t fijn vinden als die wijzer is wat minder zou aanwijzen hihi...