vind het ook niet zo gek hoor, doe het meestal wel, maar soms vergeet ik het ook wel. Alleen soms is het dus gewoon nog nat of vochtig omdat ze zoveel geplast heeft. Dus dan doe je het automatisch wel en daarom ben ik het me ook aan gaan wennen.
Hier na het verschonen van de luier poep/plas maakt niet uit alles even lekker fris vegen . De ene week kan ik met 1 pakje aan de andere week heb ik er wel 2 nodig. Verschilt heel erg. Nu met meer tandjes opkomst en vele poepbroeken komen we wel aan 2 pakken.
Ja als het vochtig is, doe ik het wel, ook als je van die luiers gebruikt waar van die gelkorrels uit komen (soms bij Huggies).
Verbaas mij er over hoe snel zo'n pak er bij sommigen door heen gaat. Hier doen we ook ongeveer 2 weken met een pak! Maar mijn mannetje poept dan ook niet zo vaak!
Nou met 10 poepluiers op een dat zijn 80 doekjes natuurlijk nog maar 8 doekjes per poepluier. En soms heb je met die dunne waterige poep echt wel 8 of meer doekjes per broek nodig -> tenminste hier wel hoor!
idd dan sta ik er ook niet zo van te kijken en daarbij er zijn ook genoeg verpakkingen waar er 'maar' 72 inzitten..
Hmmm geen idee hoeveel er bij ons inzitten eigenlijk, ik haal altijd van die dozen bij kruidvat/etos van zwitsal 6 pakken voor ong 10 euro. *EDIT* Er zitten er idd 'maar' 72 in bij ons. *EINDE EDIT*