Vorige week is mn miele na 10 jaar overleden. Heeft ook 2 verbouwingen gedaan en dan hebben ze wel meer te lijden. Nu een superdeluxe ding van Philips gekocht en al razend enthousiast over. Kost wat, maar zuigen hier elke dag dus is wel een investering.
Miele Active-Air-Clean-Filter SF-AAC50 | Waterfilterwinkel weet niet of het mag maar zo'n filter als in bovenstaande link.
We wonen 6 jaar samen. Na 2 jaar gaf onze Siemens het op. Wat een flutding. Nu een Bosch en die begint het ook al wat op te geven. Was echt geen goedkope stofzuiger
Onze Miele heeft ook een verbouwing meegemaakt. Niet stuk te krijgen. Dat filter ken ik. Bij elke doos zakken die je koopt (ook B merk, want ik gebruik geen echte Miele zakken) zitten die erbij. Je moet ze soms alleen even goed op maat knippen.
Ik denk dat ik elke 1 a 2 jaar wel een nieuwe moet kopen. Zaler wel niet zuinig genoeg mee omgaan denk ik?
Wij hebben een Miele die nu 8 jaar meegaat. Begint nu weleens een beetje rare geluiden te maken. Eigenlijk hebben we van alle elektrische apparaten tot nu toe alleen de vaatwasser vervangen. Maar die was al van de vorige bewoners. En onze kruimeldief begint ook op te raken.
ik heb nu al 7 jaar een miele en deze was al 4 jaar oud toen ik hem kreeg.... ik gebruik hem dagelijks ivm huisdieren en ga er niet bepaald zachtzinnig mee om. filters vervang ik zelden. misschien 1x per jaar. gebruik alleen maar nepzakken en hij doet het nog super. ding van de blokker daarintegen was na een jaar al kapot. mn moeder koopt alleen maar goedkopere stofzuigers (zeg max 40 euro) en die kan elk jaar een nieuwe kopen omdat hij kapot is.
Mijn miele is al 20 jaar oud. Heeft al 3 verbouwingen overleeft. Ik koop zakken bij de action en als ik aan een nieuwe doos begin vervang ik gelijk beide filters. Ik moet ze wel op maat knippen.
Ik zou ook terug gaan naar de winkel, nee heb je en ja kun je krijgen. Hier doen we al 9 jaar met onze Miele.
Ik zie dat veel een miele hebben hier, hier ook een miele die al jaren meegaat. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik die filter kan vervangen. Ik heb dat ding al op maat geknipt, maar ik krijg dat doosje niet open. Ts, 2 jaar is wel erg kort, vooral als het een duurdere stofzuiger is.
Mijn laatste was een Philips, die heeft het 8 jaar gedaan, minimaal 2 keer per dag gebruikt! Hij doet het nog steeds alleen met gebreken.
Die van ons hebben we nu ruim 4 jaar en hij wordt erg intensief gebruikt, hebben we geen problemen mee.
mijn eerste 2 waren gauw stuk door verbouwing en per ongeluk water opzuigen. ik heb ook een miele en die doet het nu al 6 jaar zonder mankementen. filtertje knip ik bij elke nieuwe doos zakken ook van action. alleen het hepa filter heb ik nog nooit wat mee gedaan en die is ook leeg.. maar ja geen allergieen hier dus dan lijkt het me ook niet nodig. 2 jaar bij normaal gebruik vind ik erg kort
Er zitten echt pechvogels tussen die apparaten en dan niet alleen de goedkoopste varianten. Mijn idee is wel dat stofzuigers met zakken langer mee gaan dan zonder zak maar is gevoel. Hier al een jaar of 7 een Bosch, erg tevreden. Indicatie of de zak vol zit is wel kapot en het achterhandvat ook, maar wordt dagelijks gebruikt en hij ligt vaak op zn kop te zuigen of rolt van de trap af etc.
Heb hier een goedkope van Philips maar oh wat baal ik van dat ding. Heb altijd een miele gehad maar die sneuvelde na 8 jaar in de verbouwing. Die van Philips valt vaak om en de snoer rolt niet meer op. De telescoop buis kan maar in 1 stand en valt regelmatig uit elkaar. Tijd voor een nieuwe dus. Philips is pas 2 jaar.
Onze Philips stofzuiger is ruim 11 jaar oud. Ik heb alleen de voet een keer vervangen door een universele action-voet. Verder doet de stofzuiger het prima. Wordt gemiddeld 2x per dag gebruikt. Was trouwens geen hele dure, 70-80 euro toentertijd.
Hier een Philips zonder zak. Hebben hem nu 5 jaar en 2 verbouwingen maar doet het nog prima. Was toen iets van 69 euro ofzo. Word ook zn 2x per dag gebruikt met 3 katten. Helaas zeg ik bijna wil graag weer 1 met een zak.
Mijn stofzuigers gingen ook elke keer binnen 2 jaar kapot.. Ik heb nu een Dyson want die heeft 5 jaar garantie, wij gebruiken hem nu ruim 3 jaar zonder problemen
Wow jullie doen dus wel lang met een stofzuiger zie ik. Wij hebben er 1 van AEG zonder stofzuigerzak en echt een onwijs fijn ding dus baal er echt van. Me mam heeft er gister naar gekeken en volgens hem ligt het aan een bepaalde filter die erin zit dus zoel vandaag even een stofzuiger speciaal zaak op om te kijken of ze die filter verkopen alvorens we verdere stappen ondernemen. We hebben ook bewust gekozen voor een duurdere stofzuiger zodat we er langer mee kunnen doen al heb je natuurlijk nooit garanties.. Baal wel als we echt een nieuwe zouden moeten kopen ivm dure maand nog ff ben ik uitgerekend en komen toch ook weer extra kosten bovenop. De stofzuigers van BOSCH zijn trouwens ook heel fijn vind ik..