hoelang met inleiden bevallen...ongeveer??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Het ligt er heel erg aan hoe het er van onderen er uit ziet!

Hier ivm de hoge bloeddruk ook ingeleid. Omdat ik nog geen ontsluiting had en geen verweekte baarmoeder kreeg ik een pilletje. (geen idee hoe dat ding hete) Daarmee moest mijn baarmoedermond verweekt worden. Dit kon max 2 dagen duren.

Ik zou ze drie keer op een dag krijgen (9,12,18uur). Die van 18 uur niet meer gehad omdat mijn baarmoedermond verweekt was. Ze zouden de volgende dag verder gaan met het infus.

Die is er alleen niet meer gekomen om 20 uur zijn de weeen zelf begonnen heel heel heel heel erg heftig. Om 01 uur zijn de vliezen met de naald gebroken omdat ik 8 cm ontsluiting had. om 2.18 is ons mannetje geboren. Dus gedeelte door de pillen maar het grootste deel deed mijn eigen lichaam het!

Ik hoop voor je dat je nog niet ingeleid hoeft te worden, is nog wel een beetje vroeg! Geniet nog van de bewegingen in je buik! En succes met de bevalling

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    5 uurtjes precies...07:15 braken de vliezen door gyn..en 13:15 uur was mijn mooie mannetje er..weeeninfuue is op stand 1 gebleven..1e kindje en 39 wk en 2 dg zwangerschap

3. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    bij men eerste op nog geen 38 weken was men water gebroken om 11u savonds, heel de nacht geen weeen gehad dus smorgens om 8 u hebben ze een infuus met weeenopwekkers gegeven.. 17.15 was ze er..
    bij men 2e ingeleid op 41 weken half 9 infuus gehad en 10.45u was hij er.. dus het scheelt altijd..
    groetjes

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik ben ingeleid met 41 weken.
    Had wel al 2 cm ontsluiting toen ik me mocht melden op de Verloskamer dus ze hebben toen om 10 uur 's ochtends meteen m'n vliezen gebroken en mijn zoontje is diezelfde avond om half 11 geboren. :)
    Ik heb de hele bevalling wel een infuusje gehad en heb met name niet echt hele sterke persweeën gehad...

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier een minder vehaal.. Half 10 werd er gel ingebracht (had toen al 1 cm) sloeg direct aan. Na een halfuur/uur (kon geen klok meer kijken) belandde ik in een weeenstorm. Na 3.5 uur 2 cm en half uur later 3. Toen zijn de vliezen gebroken. Kon de pijn niet meer aan gesmeekt om een ruggeprik. Tegelijkertijd kon mn meisje mn weeen ook niet meer aan. En omdat de gyn haar conditie niet wist werd er besloten over te gaan op een keizersnede. 16:18 uur is ze geboren.

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

zoals ik die verhalen hoor is het best wel snel gebeurd en vooral als de vliezen gebroken zijn...

Bij de eerste waren me vliezen ook gebroken maar het duurde nog 14 uur voordat die er toen was en heb toen ook weeen opwekkers gekregen maar toen hij geboren was war ik 40+5 weken maar nu word het het waarschijnlijk in week 38 gedaan maar dat hoor ik maandag... van gel heb ik nooit gehoord dus ben benieuwd maandag wat ze zeggen en precies gaan doen...Kan niet wachten want ben echt op en dan ook echt op...

7. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik kan er dinsdag voor kiezen om ingeleid te worden en ben wel blij met dit topic. Heb al een half verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting. Mijn vriend en ik hebben besloten om te kiezen voor inleiden als ze mijn vliezenkunnen breken. Heb geen zin in dagen ziekenhuisopname en pilletjes, gel of een veter. Tuurlijk kan het snel gaan, maar daar zie ik toch wel erg tegen op. Als je nou naar huis zou kunnen, vind ik het ook wel weer anders. Maar veel succes. Ben benieuwd wat er maandag besloten wordt. Hoop dat je een goede en snelle bevalling hebt.

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

met 38+1 ingeleid (2cm ontsluiting had ik om 08.00) gelijk infuus en vliezen gebroken 's avonds om 23.22 is Nina geboren na een hele heftige bevalling(vacuumpomp) Weeën storm begon om 16.00 en heeft tot 23.00 geduurd om gek van te worden...

Ik hoop het nooit meer mee te maken een inleiding echt vreselijk vond ik het...

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

oooh das echt balen dat je dat al heel lang heb zeg... en wees blij dat ze je dan inleiden nu dan benje overal vanaf.. Ik dag dat ik het erg had met me slapenloze nachten bandepijn misselijkheid rugweeen oefenweeen amper kunnen lopen nog geen 100 meter. amper zitten en staat duizeligheid en stress... maar jij heb al bijna een half jaar eigelijk rust moetenhouden en voorzichtig aan moeten doen pfff...

Nou meid hoop dat jij snel de beeb in je armpjes heb zodat je weer de oude bent... En dat je ook lekker snel weer thuis mag zijn...

ja maandag gaan we erover praten me vriend is er ook bij die heeft speciaal vrij genomen om bij dit gesprek te zijn en jullie horen maandag meer van mij.... hoop dat er voor mij snel een datum geprik kan worden....

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

10.5 uur.
    Bij 38+5 1cm ontsluiting, gestript. Afspraak gemaakt om de volgende dag ingeleid te worden. Dit ivm te weinig vruchtwater.
    08:00 in het ziekenhuis, nog steeds 1 a 2 cm ontsluiting, aan het infuus, vliezen door gyn gebroken. Om 13:00 nog maar 3 cm en giga weeënstorm, dus een epiduraal gehad. Oh, heerlijk, geen pijn meer. Om 18:00 uur 8 cm, en heel gauw daarna ook 10 cm, 15 min persen en daar was mn zoontje.
    Daarna veel bloedverlies gehad, een fluxus van 2000 cc, dus nog nagetast op de OK en daarna op de IC gelegen ivm een bloedtrasfusie. Vond het dus een heftige bevalling, en hoop dat deze bevalling natuurlijk op gang komt.

11. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Moet je dinsdag ook naar Mvr Elberink. :p

12. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Op maandag ochtend ingeleid op 3 september en ik had woensdag 5 september inde ochtend pas 3 cm ( ballon catheter ) , ze hebben toen de vliezen gebroken en weeen opwekkers gegeven vanaf de vliezen heb ik er 12,5 uur over gedaan ben in de avond om 20,30 bevallen van een zoon!

13. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was 41+6 zwanger, ingeleid met gel. Baarmoeder was totaal niet verweekt, lag zelfs nog wat naar achter en dus ook geen ontsluiting

half 8 gel
    half 2 gel
    Daarna 2 cm ontsluiting, daar bleef het bij.
    's avonds spuit met pijnstiling en slaapmiddel
    volgende dag om half 9 vliezen gebroken en aan infuus, deed niks
    uur later infuus standje hoger
    half uur later merkte oplettende manlief op dat het kraantje dicht was. Gyn kraantje opengezet maar infuus op standje 2 laten staan, dus weeen storm.
    16.00 10 cm ontsluiting,
    16.45 dochterlief geboren

Best een lange weg vond ik zelf maar ja, toen ze begonnen zat alles nog zo potdicht dus daar ligt het ook wel aan

Deel Deze Pagina