Ik weet niet of het te zien is, maar hij mijn zoontje een koortslip? Het was gister een rood vlekje maar nu echt al een rood bultje/pukkeltje. Is er iemand die er verstand van heeft?
Ik heb er geen ervaring mee met kinderen maar wel met mezelf. Daar is een klein plekje als het een koortslip wordt binnen no time een fijne blaar en soms wel 2. Als dit plekje er al sinds gister zit en het is geen blaartje geworden (kan het inderdaad niet goed zien) zal het denk ik wel meevallen. Anders naar de huisarts?
nee zit geen blaar op gelukkig. Hij heeft gister wel 2 a 3 hapjes kiwi gehad, misschien dat het daar wel aan ligt. Zit alleen op zo'n gekke plek.
Ik was bang voor een koortslip besmetting bij mijn zoontje toen hij nog heel jong was. De huisarts vertelde dat een besmetting bij zeer jonge kindjes altijd heftig verloopt en een eerste doormaking van het virus ook. Hele grote plekken en korsten. Bij zo'n plekje zou ik er dus niet meteen aan denken. Maar als je het niet vertrouwd zeker even de huisarts contacten en zijn temperatuur in de gaten houden.