Vervelend hoor. Ik baal ook dat ik helemaal geen tel nr heb gekregen (of überhaupt uitleg) en pas dinsdag kan bellen voor de tweede dosis. Misschien naïef, maar had gehoopt ik dinsdag gewoon weer kon werken. Zit jij nu op je 3e dosis @MamaZijnIsDeBom ? Edit: bloeden is zo goed als gestopt
Ik heb er 8 gekregen. Heb gisteren 4 ingebracht, op dit moment aan het vloeien en vanavond weer 4. Dinsdag moet ik naar de gyn. Hoop dat het dan goed is..
Heb net gebeld omdat het bloeden is gestopt is en totaal nergens last van heb en of ik een tweede dosis mag. Maar ik moet maar wachten tot dinsdag, dan is de gynaecoloog waarbij ik de afspraak had er weer.
Ik ben tot nu toe 2 stolsels verloren.. maar niets dat op een vruchtje leek Ook geen wee achtig gevoel. Beetje zeurderig menstruatie gevoel. (Maar goed ook, heb 2 huilerige, koortsige kinderen vól in de waterpokken thuis)
Ik hoop het, maar ga er niet vanuit. Heb net ook gestofzuigd en de was opgehangen. Ben wel echt heel boos dat ze me nog 3 dagen laten wachten. Ik heb sinds 2 weken een nieuwe baan en was mijn planning om gewoon dinsdag weer te werken.
Ohhh maar Zonnebloem; echt neem alsjeblieft je tijd. Ook jouw nieuwe baan gaat door zonder jou. Straks krijg je spijt omdat je te snel door wilde... werk is minder belangrijk dan jij zelf
Nee.. ik heb ze nu 2 keer gehad. En 2 keer niet eens maandverband nodig gehad zo weinig bloed verloor ik. Dinsdag zal ik ook gewoon weer gaan werken. Want thuis blijven helpt ook niet als dit nog weken gaat duren. Woensdag moet ik terug naar de gyn en dan mag ik ook een derde dosis nog proberen. Slopend dit he?
Nou na een belletje van de vk naar gyn mocht ik toch een tweede dosis cytotec ophalen. Dus we gaan het nog een keer proberen. Hopelijk met effect. Ik duim voor je @MamaZijnIsDeBom dat het toch nog snel op gang komt!
Dank je!!! De hoop is bij mij wel weg. Ik bloed ook niet meer. Maar uiteindelijk moet het toch een keer op gang komen. Ik hoop voor jou dat de 2e keer cytotec wel alles op gang brengt. Gek he? We waren heel gelukkig zwanger. En nou hopen we voor elkaar dat we heel snel heel erg gaan bloeden
Wij kreeg er ook 8 mee, 2ochtend 2 in de avond en de volgende hetzelfde. Vreemd dat je er maar 4 meekreeg. Hoop dat het snel voorbij is en je een nieuwe ronde kan beginnen sterkte
Heb de tabletten gisteravond om half 8 ingenomen, toen bleef het rustig. Had gehoopt dat het, net als gister, vroeg in de ochtend zou beginnen. Helaas geen krampje of bloed druppel te bekennen, dus heb geen hoop meer. Flink balen, het begon zo hoopvol gisterochtend met veel bloed en 2 stolsels
Ja naar he? Bij mij deed de 2e dosis ook vrijwel niks. Maar misschien was dat van gister wel al alles? Of kan dat echt niet?
Nee dat lijkt me vrijwel onwaarschijnlijk, het was te weinig denk ik. Voel me echt down op het moment en 3 dubbel gestraft, 1 omdat de baby overleden is, 2 omdat het er maar niet uit wil komen en 3 omdat mijn man echt geen kind meer wil en dit mijn laatste hoop was. Hoelang weet jij het nu? En hoe voel je je verder? Ik heb vandaag en gister thuis wat gerommeld, maar heb vandaag heel erg de behoefte om naar buiten te gaan. Ondertussen duim ik dat er toch wat gebeurd, vrijdag afspraak bij de gyn dus wacht sowieso tot vrijdag af.
@Zonnebloem92 ik lees net je topic pas, wat verdrietig dat je dit moet meemaken. Ik heb 2x een miskraam gehad, 1 ook met pillen en 1 spontaan. Die met de pillen kwam na inname in enkele uren op gang en ik verloor 1 stolsel, toen was alles eruit. De tweede keer zat ik niets vermoedend op de wc toen ik ineens iets uit me voelde vallen (ik dacht gewoon slijm ofzo) en het ineens de vruchtzak bleek te zijn. beide keren heb ik natijd bijna niet meer gebloed. het kan dus zijn dat de pillen hun werk al gedaan hebben. Dat hoop ik iniedergeval voor je. Heel veel sterkte de komende tijd. X
Och ja... dat kan ik me echt heel erg goed voorstellen. Dat dit allemaal moet gebeuren is afschuwelijk. En dat we de pech hebben dat we er dan ook nog mee rond moeten blijven lopen vind ik enorm oneerlijk. Maar dat je daarbij ook je wens nu moet opgeven moet er wel echt enorm hard inhakken. Ik kan me voorstellen dat je je enorm down voelt en ik leef echt met je mee. Toch fijn om dit een beetje samen te kunnen delen vind ik. Ik had al mijn hele zwangerschap vraagtekens. Door de kwaaltjes die heel mild waren. Maar je leest overal dat dat kan. Maar ik voelde me ook niet helemaal Ok. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Dus had ik een paar weken geleden de verloskundige gebeld dat ik graag een echo wilde door verschillende klachten en gewoon een naar gevoel. Maar dat mocht niet omdat ze het niet nodig vond. Mijn vriend heeft nog een keer gebeld maar hem heeft ze volledig gerustgesteld. Als ze ook maar enige twijfel had zou ze me gelijk vragen te komen maar die twijfel had ze niet. We vergaten het, want de zwangerschap verliep gewoon zonder bloed of kramp. En met 8,5 week mochten we dan eindelijk de eerste echo. Dat was afgelopen dinsdag. Voor mij is dit mijn derde zwangerschap. Maar voor mijn vriend de eerste. Hij was vol vertrouwen en had geen enkel idee dat het mis kon zijn. Maar toen bleek dat mijn gevoel van een paar weken daarvoor wél juist was. Het vruchtje was al weken gestopt met groeien. En zit nu (5 dagen later dan de echo) al een maand zonder te ontwikkelen in mijn buik. Pillen werken niet, en mijn gezwollen borsten waar ik nieuwe bh's voor heb moeten kopen worden ook niks minder dus mijn lijf is nog steeds zwanger. Hierdoor heb ik het gevoel dat het alsnog wel weken kan gaan duren. En dat is hetgene wat ik echt heel slecht trek.
Ow en trouwens, ik had het gister. Lekker naar buiten geweest. Op mijn gemakje door de stad geslenterd met mijn vriend. Even ander uitzicht. Even wat andere indrukken. Was heel fijn. Lekker doen!