He bah, wat naar dat het niet met de medicijnen is gelukt. Ik hoop voor je dat het snel woensdagavond is en alles achter de rug is, het is ook best spannend allemaal. De curretage zelf valt vast mee, als je er tegenop ziet zou ik alle vragen en dingen die je spannend vind bespreken in het pre operatief gesprek. Schrijf het op en bespreek het, wellicht kan dat wat zorgen wegnemen. Sterkte de komende dagen!
Bedankt dames! Ik zie erg tegen woensdag op, maar ben ook blij als ik er vanaf ben.... weet nu al 3 weken dat de vrucht is gestopt met leven.
Dankjewel. De ingreep is me meegevallen, was ontzettend bang voor de narcose maar had gelukkig snel praatjes en mocht na 2 uur weer naar huis. Emotioneel voel ik me een beetje verdoofd eigenlijk, heb het alleen erg moeilijk gehad gister toen ik aan het wachten was op de ingreep en de een na de andere zwangere liep het ziekenhuis in. Ik hoop dat het herstel vlotjes loopt en er geen restweefsel is achter gebleven en ik geen andere complicaties krijg. Ik vloei nu eigenlijk niet, gister ook maar weinig... vraag me af of dat hoort? Verder voel ik me wel oké, zit alleen met veel vragen en heb pas over 5 weken de nacontrole.
Fijn dat het je is meegevallen! Dat scheelt denk ik ook in het verwerken. Hopelijk kan je het een beetje gaan afsluiten na al die onzekerheid. Ik zit ook nog te wachten op de controle afspraak, het is nu 3 weken geleden en ik moet nog 2 weken wachten. Ik vind dat ook erg lang duren. Vooral omdat ik nog 2,5e week best veel gebloed heb, het hield steeds op en dan begon het weer volop. Dat maakte me erg onzeker of het wel schoon was en ik werd er steeds weer opnieuw mee geconfronteerd. Dus met het warme weer alleen met donkere spijkerbroeken durven lopen... Van een vriendin had ik gehoord dat het bloeden bij haar binnen 2 dagen was gestopt, en dat het ook weinig was. Dat is mij dus wel tegengevallen. Hopelijk heb jij gewoon geen bloedverlies meer omdat het allemaal mooi schoon is.