Pfff... Ik weet het ff niet meer. Zoonlief van net 3 maand laat sinds afgelopen zondag steeds ongeveer de helft van z'n fles staan. Van de 180+6 waarvan er vorige week nog dagelijks minstens 2 leeg gingen, ben ik nu al blij als hij zo'n 140ml binnenkrijgt. Meestal blijft het streepje hangen rond de 90... Ik laat hem boeren, wacht lang, etc maar hij wil de fles gewoon niet meer. De ene keer wordt dat met hard huilen duidelijk gemaakt, de andere keer is hij gewoon rustig maar laat hij gewoon alle melk er bij langs lopen. Als hij vandaag 550ml heeft binnengekregen is het veel. Wat te doen?? Zit er sterk over te denken om morgen anders maar eens de ha te bellen ofzo want dit lijkt me toch ook niet helemaal normaal....
Hoi Fransa, lastig hoor! Vraagje: lijkt hij tevreden tussen de voedingen? Heeft hij voldoende plasluiers? ZO ja, kan het best zijn dat het een fase is. Maar langs de huisarts of advies inwinnen bij het cb kan natuurlijk nooit kwaad!
Hoi Fransa, ik heb precies hetzelfde gehad met mijn dochter toen zij rond de 3 maanden was. Het schijnt ook dat baby's hun zuiggedrag verandert als ze rond deze leeftijd zijn. Ik lees het hier ook wel vaker.. Natuurlijk is het hartstikke frustrerend, maar als je merkt dat hij voor de rest goed in zijn vel zit en er medisch niets mis zou kunnen zijn, zou ik proberen om me hier bij neer te leggen. Het gaat vast vanzelf over
Och meid maak je niet druk.. komt wel weer hoor. Devin heeft maaaaanden zo weinig gedronken en is nu zelfs zwaarder als zijn zus.
vervelend! Heb je misschien een grotere speen geprobeerd? Dat hij wat minder moeitr hoeft te doen om het er uit te krijgen?
ZOlang hij tevreden is, voldoende plast en blijft groeien hoef je je geen zorgen te maken. Er zijn periodes waarin ze wat minder nodig hebben omdat ze even wat minder hard groeien of ontwikkelen. Is echt niet raar hoor.