waar ik wel eens benieuwd naar ben..... hoeveel krijgen jullie al huishouden als netto salaris binnen? Dus hetgeen wat echt op de rekening komt? Red je het daarmee? en wat sparen jullie? Wij krijgen 2940,- binnen en sparen de ene maand meer dan de andere, maar gemiddeld denk ik 400,- vriend werkt fulltime en ik 24 uur..
Wij verdienen samen zo'n 2500 euro, ik werk wel maar halftijds. En per maand sparen wij zo'n 1000 euro. Wij redden het hier prima mee, moet er wel bij zeggen dat wij spot-goedkoop wonen.
deze maand met ons 2 kregen we 833 vanaf volgende maand 1250 en als we ons bedrijf starten hooplijk meer natuurlijk
hier krijgen we aan loon 2500 euro ik verdien dan nog bij met mijn taarten dat is ongeveer een 200/400 euro in de maand en ik krijg 167 euro van de belasting dienst dit is 1 loon van ik werk niet
Hier 2850 euro ongeveer inclusief belasting. Wij redden het af en toe nog niet. Wij hebben dan ook wel hoge vastelasten en regelingen lopen.
Netto 3700 aan salaris, werken beide fulltime en met belasting terug zo'n 4000. we redden het hier prima mee en sparen 350 per maand. Moet er wel bij zeggen dat onze vaste lasten nogal hoog zijn, moeten dus ook weleens een maand even opletten. xxx
Inkomsten: 2500 euro ofzo (man fulltime, ik gemiddeld 15 uur) Uitgaves zijn best hoog dus kunnen niet sparen helaas. Nee we hebben geen onzinnige uitgaves, redden het gewoon net elke maand
wij krijgen 3000 euro netto binnen. En nu sparen we niks omdat we met de bruiloft bezig zijn.. Maar als we sparen is dat zo'n 500 á 600 euro pm
hier zo`n 2500 per maand. M`n man werkt fulltime en mijn week verschilt elke keer. Sparen doen we hier weinig, nu sparen we wel wat vanwege de kleine maar onze vaste lasten zijn vrij hoog. We redden het prima zo, niet ruim maar we kunnen wel eens wat leuks doen. Liefs
Man werkt fulltime en ik 2 dagen. Samen zijn onze inkomsten 4600,- en daarvan sparen we (althans proberen we) 1000,- per maand.
Aan salaris 2550 euro. Hierboven op komen nog de toeslagen ( 700 euro) kinderopvangoeslag, hypotheekrente en mini stukje zorgoeslag. Ook draait mijn man en daar hebben we dan ook een extraatje van ,maar dit is wisselend. We sparen gemiddeld 550 euro.
Inclusief alle toeslagen etc rond de 1900. Daarvan proberen we 250 te sparen. Het is allemaal net aan, maar prima te doen als je niet zulke hogen eisen stelt.