genante herinneringen van vroeger

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    waar ik me bijvoorbeeld voor schaam is dat mijn ouders vroeger weleens sex hadden en dat ik dan naar hun slaapkamerdeur sloop en dan opeens heel hard zei "ik hoor jullie heus wel zuchten hoor!"

Of dat ik een jongen (die 5 jaar ouder was)vroeg:
    "wil je misschien verkering?"
    "met wie?"
    "met mij"
    "nou neej.."

schaam schaam!

Of toen ik 16 was ik een keer bij een jongen sliep (aparte kamers) en ik toen moest overgeven van de wijn en ik hun hele gang ondergekotst heb....,heb ik overigens nooit toegegeven;)

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

zet schaamte opzij......

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dat mijn broer snoepjes kocht van 5 cent en ze voor 10 cent aan mij aanbood en ja; Dat ik ook zo dom was ze te kopen!!!:)

4. mama van Marit

Dat ik voor een buurmeisje die boven uit het raam keek mijn broek uit deed en mijn kont liet zien terwijl haar ouders beneden ook naar buiten keek.

Dat ik niet oplette met fietsen ik frontaal op een stilstaande auto knalde en dat alle oude mensen uit die straat naar buiten kwamen om te kijken. Ik maar net heb gedaan alsof er niets aan de hand was (voelde wel pijn trouwens) en ben snel weggefietst. Toen ik thuis in de spiegel keek schrok ik toch wel even van het aanzicht.

Dat ik met mijn eerste vriendje zat te vozen in de auto vlak voor ons huis. Mijn moeder was stiekem in haar pyama (eng geval) naar buiten gegaan en ramde op de achterklep van de auto. Ik moest binnen komen was namelijk te laat thuis.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

genant niet echt, tenminste ik schaam me er niet voor maar leuke herinneringen van vroeger :

mijn zusje en ik deden wedstrijdje wie het eerst in de broek kon poepen, de winnaar mocht terug naar huis fietsen op de nieuwe fiets,

achteraf stom ...... want ik won.... mocht ik met poep in mijn broek op het zadel...... mijn zusje zat heerlijk achterop en haar drol viel precies tussen die dingen, dus geen platte drol voor haar.;););)

6. Popkoorn

ik was toen trouwens 6, en mijn zusje 5

7. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    En jij schaamt je hier niet voor hahahaha :D

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    phahahahaha!!! das echt super stom!:D

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    haha dat heb ik ook meegemaakt alleen had ik een gekneuste duim:(

10. Popkoorn

Hahah nee ik schaam me er echt niet voor :D was nog een kind, die doen stomme dingen :p:p

11. mama van Marit

Toen ik een beetje begon te puberen en dus ook her en der wat extra haar kreeg heb ik dat weg geknipt. Nooit aan gedacht toen om te scheren. Mooi boven een boekje gedaan. Boekje dicht geklapt met het idee het later weg te gooien. Mijn moeder had later die dag visite en zei tegen de visite dat ze nog wel wat boekjes voor dr had. Zo begint de visite te bladeren in dat bewuste boekje...........

Een vroegere school vriendin haar ouders kregen op een avond visite van een leraar om over haar gedrag te praten. Ik sliep daar ook. Ze had 3 broertjes die om die tijd ook hoorden te slapen. Dat deden ze dus niet en ze hadden de hele jas van die leraar vol geplakt met maandverband. Wat heeft die vriendin zich geschaamd!

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    :D:D:D:D:D
    waar was jij in mijn jeugd????

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Mejojo, mijn man en ik liggen in een deuk hier.
    Echt te erg....

14. mama van Marit

Daar had je echt niet bij willen zijn! Mijn leven is tot nu toe genant!

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    echt wel!!!!!!!!!!!!!!!:D

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wat ik trouwens een tijdje geleden had was echt te erg,ik pakte onze kat op en gleed toen met mijn pink in zn poepert:( maar omdat ik niet zeker wist of dat nou echt wle zo was rook ik aan mn vinger en ging toen bijna over mn nek!!!
    echt smerig!!!!!:(

17. mama van Marit

Wij hadden vroeger een dwergamster. Op mijn fiets had ik zo'n ouderwetse rieten poppenmand. Ik was op het geniale idee gekomen om te gaan fietsen met de hamster. Toen ik weer thuis kwam was ik de hamster kwijt. Vol schaamte aan mijn moeder verteld wat ik gedaan had met de hamster (van mijn broer).
    Gelukkig kon ze er om lachen.

Eens in een ver verleden had ik een vriendje. We mochten dat weekend wel bij mijn vader slapen. Erg leuk en spannend natuurlijk zo voor het eerst met iemand slapen. En we wisten natuurlijk dat HET ook zou gebeuren. Dus zo gezegd zo gedaan. Nooit over nagedacht waar die jongen het comdoom had gelaten. Onder het kussen dus bleek achteraf. Mijn vader had ze namelijk in een envelop gedaan met een briefje dat er voorwerpen gevonden waren. En deze viel de week daarop bij mijn moeder in de brievenbus.

Dit was het voor nu.

18. mama van Marit

Hahahahaha en de kat vond hij het ook vervelend?

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

heb zoooveel genante dingen meegemaakt en wat ik nu nog genanter vind is de mensen waar ik de genante dingen heb mee meegemaakt, dat men man die kent en die mensen niet weten dat ik met men man getrouwd ben

is het nog te volgen :)

20. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nee die ligt nu nog elke avond te wachten op zn toetje:D

Deel Deze Pagina