ervaring: Autostoel Nania First SP Zwart/Grijs 0-4 Jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bezigbijtje, Oct 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    iemand ervaring met deze autostoel? Wat is je mening?

Ik vind hem er leuk uitzien maar lees dat hij al vanaf 0maanden is... Vind ik erg raar....

2. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Wij hebben dit stoeltje bij de oppas staan. Prima stoeltje op zich: erg basic en veel minder makkelijk in het gebruik dan bijvoorbeeld de maxi cosi stoeltjes. Staat ook iets minder stevig dan de MC Tobi die we zelf gebruiken. Maar weinig mis mee, ik zou m persoonlijk niet als 'hoofdstoeltje' gebruiken, maar dat is meer gevoelsmatig.

Vanaf 0 maanden vind ik erg raar trouwens, daar vind ik m echt niet voor geschikt. Veel te weinig steun, zelfs al plaats je hem achterstevoren.

3. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een nania maar die is vanaf 9 kilo..

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was nog niet klaar... voor verre afstanden pakken we de andere auto met de maxicosi stoel, staat steviger vast, zet je makkelijker in een andere tand.. maar goed, prijsverschil is ook groot!

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb deze autostoel ook voor mijn meisje in fuscia roze,deze stoel kan je dus tegen de rijrichting plaatsen net als de maxicosi en heeft ligstanden,vandaar geschikt vanaf 0 maanden tot 4 jaar,zodra ze 10 kilo wegen kan je ze met de rijrichting meeplaatsen,de mijne staat voor mijn meisje nog tegen de rijrichting in omdat dit het veiligst is en ze niet meer in de maxicosi past met haar lange lengte.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Wij hebben deze stoel gekocht omdat mijn dochter van inmiddels 4 heel lang is en al met haar hoofd boven de maxi-cosi uitkwam toen ze 7 maanden was. Deze stoel was daar perfect voor.

We gebruiken hem nu voor het 3e kindje en bevalt nog steeds goed.
    Ik vind het wel een fijn stoeltje. en hoor de kinderen ook niet klagen :p

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Volgens mij komt Nania meestal als slechtste uit de testen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben ook een nania....ik gebruik m niet vanaf 0 maanden maar voor na de mc....
    Ik vindt het een prima stoeltje!

Share This Page