Hai allemaal. Mn partner en ik willen vanavond misschien naar de bioscoop. We willen naar "Orphan", die draait vanavond voor het eerst. Het schijnt nogal een enge film te zijn. Nou weet ik bij voorbaat al dat ik nachtmerrie's ga krijgen, want die heb ik nu sowieso al nog meer en heftiger dan normaal. Alleen wilde ik weten of het lawaai veel uitmaakt. Ik ben nu ietsje meer dan 34 weken zwanger en ik wil natuurlijk niet dat het gehoor beschadigd wordt van de kleine. Wie weet of het kwaad kan? In de bios staat het geluid namelijk altijd zo ontzettend hard! Bedankt!
Ik denk dat het wel meevalt. Ik dacht dat ook toen ik naar een oefening van mijn mannetjes band mee ging. Kleine ruimte en harde muziek enzo. Maar mijn moeder ging ook naar oefeningen toen ze zwanger was en naar concerten. Ik denk dat je lijf een hoop dempt...
In de bioscoop is het niet zo dat je er met piepende oren uitkomt toch? Luide concerten en houseparty's kunnen wel schadelijk zijn, geloof ik.
Ik ben met 36 weken nog naar een concert van Marco Borsato geweest vorig jaar en zelfs toen zeiden ze tegen mij dat dat absoluut geen kwaad kon kwa geluid dus een bios zal ook wel meevallen.
Ik heb hem van de week ook al gezien en vond hem ook totaal niet eng hihi, maar wel spannend. Maar volgens mij kan het wat het geluid betreft weinig kwaad hoor....
Ben benieuwd hoe je de film vond! Ik vond em namelijk erg saai...en ik ben juist een bang vogeltje bij enge films...maar deze film sloeg echt nergens op!