Enge film!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lemi, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

Mn partner en ik willen vanavond misschien naar de bioscoop. We willen naar "Orphan", die draait vanavond voor het eerst. Het schijnt nogal een enge film te zijn. Nou weet ik bij voorbaat al dat ik nachtmerrie's ga krijgen, want die heb ik nu sowieso al nog meer en heftiger dan normaal. Alleen wilde ik weten of het lawaai veel uitmaakt. Ik ben nu ietsje meer dan 34 weken zwanger en ik wil natuurlijk niet dat het gehoor beschadigd wordt van de kleine. Wie weet of het kwaad kan? In de bios staat het geluid namelijk altijd zo ontzettend hard!

Bedankt!

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik denk dat het wel meevalt. Ik dacht dat ook toen ik naar een oefening van mijn mannetjes band mee ging. Kleine ruimte en harde muziek enzo. Maar mijn moeder ging ook naar oefeningen toen ze zwanger was en naar concerten. Ik denk dat je lijf een hoop dempt...

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee hoor kan geen last.

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    In de bioscoop is het niet zo dat je er met piepende oren uitkomt toch? Luide concerten en houseparty's kunnen wel schadelijk zijn, geloof ik.

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb de film ook gezien en vond hem helemaal niet eng hoor :$ maarja het is maar wat je gewend bent :D ;)

6. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik ben met 36 weken nog naar een concert van Marco Borsato geweest vorig jaar en zelfs toen zeiden ze tegen mij dat dat absoluut geen kwaad kon kwa geluid dus een bios zal ook wel meevallen.

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb hem van de week ook al gezien en vond hem ook totaal niet eng hihi, maar wel spannend. Maar volgens mij kan het wat het geluid betreft weinig kwaad hoor....

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    En lotte hoe was de film?:)

9. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoe je de film vond! Ik vond em namelijk erg saai...en ik ben juist een bang vogeltje bij enge films...maar deze film sloeg echt nergens op! :D

Deel Deze Pagina