Ben een maand geleden bevallen met een knip en de vacuum. Nu vroeg ik me af wanneer je weer een tampon mag en kan gebruiken. Het vloeien is wel gestopt. Heb nog wel wat last van urineverlies. Maar het heeft nog wat tijd nodig....ben benieuwd hoe jullie dit doen??
Ik zou pas weer een tampon gebruiken bij je eerstvolgende menstruatie. Dat heb ik tenminste wel zo gedaan. (Een tampon mag je na de bevalling niet gebruiken ivm infectiegevaar van de wond in de baarmoeder.)
Het vloeien is gestopt dus dan kan je gewoon een tampon gebruiken bij je volgende menstruatie? Tegen urineverlies zal een tampon niet helpen
Als het vloeien gestopt is kan je bij de volgende menstruatie wel weer een tampon gebruiken. Als het lukt natuurlijk, bij mij voelde dat totaal nog niet prettig. Pas bij de tweede of derde menstruatie lukte het weer.
Hier nu voor het eerst ongesteld en weer aan de tampon hoor, geen probleem gelukkig.. Ik zou het gewoon proberen, voelt het niet fijn aan, niet doen natuurlijk..
Hier zit er volgens mij ook weer een eerste ongesteldheid aan te komen. Dus we gaan het proberen. De vk heeft vanmorgen alweer even gevoeld enzo en dat ging ook goed, dus zie geen problemen!!