Ons meisje slaapt veel meer dan anders vandaag. ze krijgt meer vocht poept en plast goed. Maar op een of andere manier vind ik haar zoveel slapen. Anders moeten we er best wel ons best voor doen om haar in slaap te krijgen, nu vast ze zelf in slaap als je met haar onder de douche stapt (normaal helemaal niet) we hebben der net een beetje wakker gehouden en nu is ze wel helder. Haar temp is 37.3 Is het normaal?? hebben meer mensen dit?
Mij is verteld dat als ze genoeg plasluiers heeft en haar temperatuur goed is (tussen 36,5 en 37,5), je je eigenlijk geen zorgen hoeft te maken.. (Genoeg plasluiers betekent genoeg vocht binnen krijgen) Ik vind het ook maar niks voor mijn kleintje dat warme weer, maar die van mij slaapt ook meer nu.. En ga jezelf maar na, je bent zelf ook vermoeider met dit weer toch?
Hier is ze ietsje groter, maar is ze ook moeier. Ik denk dat het bij het weer hoort. Ik heb ook geen zin in grote inspanningen.
Ja hier ook. Normaal slaapt ze nauwelijks overdag en nu prima. Wel fijn, dan hoeft ze niet op de arm, veel te plakkerig nu voor ons allebei.
Ik denk dat het heel normaal is, het kost die kleintjes ook veel energie die hitte! Zelf kan je mij ook opvegen naar zn dag... Mocht je, je veel zorgen maken ga dan morgen ff langs de HA als denk ik niet dat het zorgelijk is!