11 dagen overtijd :O

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tugcekb, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tugcekb

tugcekb Lid

27 apr 2012
    27
    5
    3
    dag dames,
    Ik ben 11 dagen over tijd . Om de 2 dagen test gedaan en allemaal negatief. vandaag nogmaals getest omdat ik niet kon slapen door misselijkheid. (hoewel ik eer gister ook had getest) En ja een heel licht streepje (kruidvattest) ik heb het naast de andere testen gelegd en die van vandaag is gewoon te zien vergeleken met die van vorige dagen.
    :( ik durf niet te snel te juichen hoewel ik er al 1 jaar op wacht .
    hebben jullie hiermee ervaring?
    groetjess

2. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Klinkt goed.. Kwam het streepje meteen tevoorschijn?
    Fotootje mss?

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Fotoo!!!

4. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Spannend! Ik hoop t voor je! Ze zeggen toch...een streep is een streep! Mss ben je niet overtijd maar had je de eisprong later?

5. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Spannend!! Kan me voorstellen dat je niet te vroeg wil juichen, om een teleurstelling te voorkomen...maar het is wel begrijpelijk dat als de vorige testen geen streepje gaven, dat het nu maar een licht streepje is..zou dan ook niet kloppen als er ineens een knalstreep staat lijkt me..
    Maar streep = streep dus lijkt me reden genoeg om wel te juichen....? :D

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Poeh, meid spannend, maar een streepje is een streepje!

Ik was 10 dagn overtijd toen ik (na 5 negatieve testen, maar zonder ongi) plotseling toch een tuurtestje in handen had (ik had ook weer getest omdat ik me zo misselijk voelde). Een dag later al duidelijk lijntje en binnen een paar dagen knalde de testjes! En het resultaat zit nu gezellig naast me met de duplo te spelen ;).

Bij mij bleek het opeens een erg laat ei te zijn geweest, bij de termijnecho ben ik een week teruggezet, ik was minder lang zwanger dan ik dacht. Maar om die reden duurde het dus zo lang voordat testje positief werd, ik was te vroeg na mijn ei al begonnen met testen. Maar ja, dat wist ik natuurlijk niet :cool:...

Voorzichtig gefeliciteerd, ik hoop dat vandaag/morgen testjes echt duidelijk worden en je kunt gaan genieten!

7. tugcekb

tugcekb Lid

27 apr 2012
    27
    5
    3
  8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik vind het streepje ook een beetje dun waardoor k eerder denk dat het een foutieve test is?
    :(

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik denk inderdaad ook dat het een foute test is (de eerste), misschien anders met Clear Blue proberen?

Succes en hopelijk ben je zwanger en heb je over een paar dagen een knaltest :D

10. tugcekb

tugcekb Lid

27 apr 2012
    27
    5
    3
    dag dames,
    ik heb ook getest met clear blue en die was negatief.
    Naar de dokter geweest 1 week terug en daar was het ook al negatief.
    ik ben nu 23 dagen overtijd. Ik moet vrijdag weer naar de dokter.
    Ik wil nu wel ongesteld worden om met nieuwe ronde te beginnen.
    dankjewel voor jullie reacties

Deel Deze Pagina