Afgelopen woensdag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden nadat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Donderdag avond had ik wat licht bruine afscheiding. Gister was het bruin verlies erger geworden en vandaag weer minder. Het is nu echt donkerbruin. Normaal had ik allang helder rood bloed gehad. Nu heb ik wel gehoord dat je cyclus na een mk langer kan duren. Zou het eventueel innestel bloed kunnen zijn? Omdat het echt donker bruin is. Heb woensdag een testje gedaan maar die was negatief. Was misschien ook wat te vroeg. Heb me er gister al bij neer gelegd dat ik ongesteld wordt, maar nu ga ik toch weer twijfelen. Durf ook niet zo goed een test te doen. Vorige keer tesste ik ook pas na een week positief. Wordt zo onzeker van mijn lichaam * zucht* Iemand dit ook gehad? Liefs!
Frustrerend he ons lichaam. Het zou kunnen dat het innestelingsbloed is, maar dat is meestal maar heel weinig en 1 dag. Kan ook zijn dat je cyclus een beetje van slag is na de miskraam en je menstruatie nu langzaam op gang komt met eerst oud bloed. Ik moet helaas nog even wachten. Zou wel geweldig zijn als je gelijk weer zwanger bent. Ik wil het ook hopen, maar ook weer niet. Bang voor teleurstelling. Heb wel symptomen die ik vorige keer ook had, maar ben bang dat mijn lichaam mij in de maling neemt.
Hoi Ik had precies het zelfde na mijn miskraam, helaas was dit niet omdat ik zwanger was maar omdat mijn menstruatie niet op gang wou komen, dit was vorig jaar december...nu is alles redelijk heb medicatie gekregen maar ik zou het wel even in de gaten houden en zeker wel weer een test doen met een week anderhalf week Liefs sweettime
Heb sinds gister geen bruine afscheiding meer! Stel dat ik zwanger ben, zat ik te denken dat het heel goed mogelijk is dat het innestel bloed is en misschien nog wat oude stolseltjes van de miskraam? Of heb ik ongelijk? De afscheiding duurde zo'n 1.5 dag en was echt zowat zwart zo donker was het. De verloskundige gaf aan tijdens de na controle dat ik evt. nog wat stolsels kon verliezen tijdens de eerst volgende menstruatie na een miskraam. Er is nu niks meer aan de hand, afscheiding is gewoon weer helder, maar had vanmorgen wel een negatieve test. Vorige keer ook pas na een week positief. Zo spannend.. en misschien is het wel niks..
idd. spannend ik hoop het best voor je het zou inderdaad de innesteling geweest kunnen zijn(ik hoop het voor je) ik blijf je volgen. vind het wel spannend