Nooit voldragen Zijn rupsjes geen beestjes wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen En zijn roosjes geen bloemen meer wanneer ze blijven in de knoppen Is een herfstblad geen blad meer wanneer het valt van de boom En is liefde niet oprecht wanneer het niet kan worden getoond Is het ijs er nooit geweest Alleen omdat het smelt En is een mooi verhaal niet mooi meer wanneer het nooit kan worden verteld is een kaars geen kaars meer wanneer het lichtje is gedoofd En is een leugen geen leugen alleen omdat je er in hebt geloofd Vragen die niet zijn gesteld zijn dat dan geen vragen En mijn kind.....is hij geen kind Alleen omdat ik hem niet mocht voldragen
Idd mooi gedichtje! Een idee om hier meerdere mooie teksten, gedichten e.d. te plaatsen in dit topic?
lijkt mij een goed plan, ik ga morgen ff kijken voor een mooie tekst heb er nog een op de pc staan al!
nou leuk en mooi dat er zo weer een topic is geopend. ik heb god zij dank dit nooit zelf hoeven ervaren maar ik heb super veel respect hoe meiden en vrouwen met zo's verlies er mee om gaan.... daarom dat ik er eigenlijk naar keek (dit filmpje gedicht) en het mij aan sprak. xxx
Heel even... Heel even intens genieten Heel even intens gelukkig zijn Heel even onze droom zien uitkomen maar dan... ineens die pijn Heel even intens verdrietig Heel even de wanhoop nabij Heel even onze wereld zien instorten maar dan... dan is het voorbij Allemaal voor maar heel even Maar in ons hart ben je de rest van ons leven! vind ik zelf ook een mooi gedichtje