Mijn ouders waren er na een uurtje of twee, eerst hebben wij van onze zoon genoten en heb ik even heerlijk gedouched. Mijn schoonouders waren nog op vakantie dus die hebben we eerder gebeld dan mijn ouders Jack is om 18:41 geboren. Ze zijn de volgende ochtend vroeg gaan rijden en zagen de kleine dus een dag na de bevalling
Drie uur na de bevalling waren mijn ouders en schoonouders in het ziekenhuis. Als het aan hun had gelegen waren ze nog eerder gekomen, maar wij wilden eerst even rustig genieten van ons zoontje en ik wilde even douchen. Bij mijn eerste waren mijn ouders er ongeveer twee uur later, midden in de nacht en mijn schoonvader kwam de volgende ochtend. Schoonmoeder was toen ziek en kon niet komen (ze wilde de kleine niet aansteken).
Ik ben om 00.02 uur bevallen van mijn zoon dmv KS. We hebben beide ouders meteen gebeld en om 10.00 uur de volgende morgen waren mijn ouders er en rond een uur of 13.00 uur mijn schoonvader en zwager. Zij konden door ziekte van schoonmoeder en omdat ze 150 km verderop wonen niet eerder komen en dit was voor hun doen al erg snel. Helaas kon schoonmoeder niet mee en heeft de baby twee weken later pas gezien. Dit keer wil ik eerst mijn oudste zoontje erbij en de tijd nemen die wij willen en daarna zijn beide ouders welkom. Wederom zullen schoonvader en zwager weer tijd nodig hebben om één en ander te regelen dus zullen iets later zijn maar vast wel dezelfde dag!
Onze dochter is om half 7 's avonds geboren en op aanraden van de vk heb ik ze 3 uur later laten komen. Zo konden we eerst zelf rustig bijkomen, ons opfrissen en genieten van ons kleine meisje. Bij mijn zus stonden we binnen een uur op haar kamer, dat was voor mij een voorbeeld van hoe ik het niet wilde... Zij vond het juist heel fijn, dus het is echt per persoon verschillend.
pff wat een haast bij iedereen! (heb niet alles gelezen hoor!) Ik was al de hele dag bezig, en ging savonds naar het ziekenhuis. Toen vond ik het wel prettig om even mijn moeder te bellen ( zij wist niet dat ik bezig was, alleen 1 zus die de hond had opgehaald) zij was niet thuis, en heeft me later (uur of 12) terug gebeld. Toen kon ik haar ook vertellen dat eht waarschijnlijk een ks zou worden. Op verzoek van mijn moeder heeft ml toen de kleine er eenmaal was, nog even gebeld (uur of 2) maar weet dat ijn vader toen al sliep. HAd ze echt neit aan mijn bed willen hebben hoor! Was zelf helemaal stuk. Was ook helemaal geen sprake van dat ze zouden komen ofzo. Mijn moeder is uiteindelijk die dag langsgekomen, aan het begin van de middag, mijn vader aan het eind (kwam zo uit) en die ene zus die de hond had opgehaald savonds. Verder hoefde ik echt nietmand te zien hoor. rest van broers en zussen kwamen pas weer een dag later. Het mooie is er niet meteen van af hoor schoonmoeder kwam pas 4/5 maanden later, dat vond ik dan wel jammer... maarja, die woont in engeland, en heeft nooit tijd om over te komen...
Als het aan de ouders gelegen had kwamen ze gelijk.. Maar dat zag ik niet zitten, hij is om 00.23 ter wereld gekomen met een keizersnee, dus eer we terug en wel op mijn kamer waren was het al kwart voor 3 's nachts... Dus kwamen ze de volgende ochtend rond een uur of 10..
mijn ouders en schoonouders waren bij beide keren al bij ons thuis toen wij thuis kwamen uit het z'huis (poliklinisch bevallen). (bij de oudste was dat rond half 11 in de ochtend, bij de tweede om 7 uur in de ochtend...) ze hadden het huis versierd, beschuit met muisjes gemaakt, koffie gezet, heerlijke thuiskomst! en we konden meteen ons nieuwe wonder showen! bij de tweede sliep de oudste nog toen we thuis kwamen, toen hij wakker werd, zijn we wel even naar de slaapkamer gegaan zodat hij in alle rust zijn broertje kon bekijken, zijn kadootje kon uitpakken en na een half uurtje ofzo zijn we weer naar beneden gegaan, hebben we samen koffie gedronken en toen zijn de ouders weer weggegaan zodat ik lekker kon douchen en rustig aan kon doen. 's middags kwamen ze dan los van elkaar weer... hopelijk zijn ze er deze keer ook weer meteen!
Mijn moeder een uur na de bevalling, mijn stiefvader de volgende dag. Mijn zusjes ook de volgende dag. Mijn vader, stiefmoeder, broertje en zusje pas 3 weken later. Ze waren op vakantie in Frankrijk en kwamen net aan toen de kleine was geboren. Mijn schoonvader pas na een half jaar en schoonmoeder nog nooit. Scheelt, ik heb haar ook nog nooit gezien haha.
even op jouw openingspost.. Je moeder wilt vast ook jou bijstaan, je bent wel haar dochter. Je schoonmoeder is eerder niet normaal. Vind ik hoor..
bij daniel: ma sprong zo ongeveer gelijk in de auto toen ik belde ong 20/25minuten rijden en belde denk 1.5/2u na bevallen (ks). Savonds is ze nog een keer geweest met pa en schoonouders zijn toen ook geweest (had op gegeven moment 10man om me bed, geen aanrader!) Om 11.44 was daniel geboren bij lydia: Om 7.55 geboren, 8.45 gebeld, pa en ma kwamen smiddags, schoonouders savonds
Mijn moeder was bij de bealling en mijn vader was er een uurtje na de bevalling. Mijn schoonouders waren er 3 uur na de bevalling.
bij de eerste waren ze er allebei de eerste dag na de bevalling. bij de tweede mijn moeder binnen 24 uur en mijn schoonouders op dag 14
hier waren ze er al toen ik nog op de uitslaapkamer was. Ze zijn toen wel door de verpleging apart gezet zodat ik eerst zelf rustig kon kennis maken met mijn dochter. Dus ze hadden haar bijna nog eerder gezien dan ik.
Ik ben bevallen dmv keizersnede, de afspraak was dat wij ouders + schoonouders zouden bellen als het achter de rug was. Het duurde allemaal lang en ze waren erg ongerust haha! Toen ik van de uitslaapkamer naar m'n zoontje ging kijken en even vasthouden (hij moest in de couveuse ivm prematuur-geboren) zag ik mn ouders + schoonouders al in de hal zitten! Ze hadden geen telefoontje afgewacht nopes, ze gingen zitten wachten in het ziekenhuis haha! Ik ben om 15.20 bevallen en rond 7 uur hebben ze mn zoontje voor het eerst gezien!
Mijn ouders waren bij mijn bevalling wat uiteindelijk een keizersnee werd. Komt omdat mijn vriend niet mocht autorijden herniaoperatie. Mijn schoonouders waren er om vier uur. Om een uur was Liam geboren...
Mijn moeder was erbij. Hugo werd om 4.03 uur geboren. Na 5 uur hebben we iedereen gesmst/gebeld. Mijn vader was er rond 6 uur en mijn tante rond 8 uur. Schoonouders (moeten vanuit andere kant van het land komen) kwamen rond 2 uur 's middags.
Na de bevalling meteen mn moeder gebeld. En gezegd dat ze mochten komen (midden in de nacht) nadat ik klaar was met de hechtingen. Schoonouders zelfde verhaal. 30 min later waren ze er alle 4 Moesten nog even op de gang wachten omdat ik van onderen nog niet klaar was hihi.. En toevallig kwam mn jongste broertje net thuis van stappen dus hij is met mn ouders meegereden. Zou het de volgende keer weer zo goed, was erg leuk
Hier waren mijn ouders en schoonmoeder er twee uur na de ks. Ze wisten wel al dat ik bezig was en dat ik een ongeplande ks kreeg dus ze hebben gewacht tot mijn vriend ze zouden bellen dat ze mochten komen.
bij de oudste was het echt een verrassing. Met 38 weken bevallen en toen ik na een spoedks op de ic mijn moeder belde met de mededeling of ze die avond plannen had. zo niet dan kon ze naar haar kleindochter komen kijken. Ik kon nog net vertellen dat het een ks was geworden, had ze wel gedacht zei ze ( waarom weet ik nog steeds niet!) en dat ze Emma heette heeft ze niet meer gehoord want toen had ze al opgelegd, mijn vader de auto laten starten en terwijl hij daar met een ronkende moter stond eerst nog bij de buren langsgeweest om te vertellen dat ze oma was! (had het graag willen zien!) 20 minuten later waren ze. 'k lag te shaken in bed van de lage bloedddruk maar zooo trots! Het was inmiddels een uur of negen 's avonds . Mijn schoonouders wonen 160 km verder op en die zijn de volgende dag gekomen. Bij de tweede was het een geplande ks en de oudste was bij opa en oma. Ik kwam net van de verkoever en toen waren ze er al. Mijn moeder heeft Fleurtje aangekleed . Vond ze echt prachtig!
Ik werd sochtends om 6.30uur ingeleid.. Blijkt dat mijn moeder de heeele ochtend in het ziekenhuis heeft zitten wachten.. maar de bevalling wilde niet vlotten.. Om 17.30uur werd besloten tot ks ivm dat ons jochie verkeerd ingedaald bleek te zijn..! Vriendlief heeft toen gebeld dat ik naar OK ging... en toen zijn mijn ouders gelijk weer in de auto gestapt..! Moest daarna naar de IC.. en mocht pas bezoek/naar de afdeling terug als de ruggenprik uitgewerkt was..! Was pas rond 22.00uur ofzo.. dus.. om 22.01 mijn ouders .. en half uurtje later waren de schoonouders er ook! Net als mijn broer, diens vriendin en mijn zus en vriend.. Gezellige volle boel dus..!