Ik liep 6 dagen na de ks weer buiten, alleen (met de kinderwagen en dochter dan). Vanaf dag 10 deed ik alleen wandelend weer boodschappen. Het was niet dat ik wilde, het moest gewoon. Mijn herstel is eigenlijk wel lang en pijnlijk geweest, dus ik hoop echt dat ik deze keer wat meer de kans krijg om mijn rust te nemen.
Ook hier al snel weer wat aan het doen. Ben bevallen met een ks maar voelde me snel al goed. Doen waar je je goed bij voelt zou ik zo zeggen
Ik vroeg me inderdaad ook af wat andere vrouwen een week na hun bevalling deden, ik ken namelijk alleen vrouwen die heel snel weer fit waren.. Ik liep na een week buiten, inb heel langzaam tempo achter de kinderwagen, maar wel een uur lang. 2 weken later ging ik al naar een voetbalwedstrijd (uur rijden). Maar tot een week na de bevalling liep ik nog erg moeilijk (totaalruptuur), en mijn zusje liep een half uur na haar bevalling al het ziekenhuis door. Dus ook dat verschilt weer erg!
Bij de eerste kwam ik pas na 4 dagen echt uit bed, had erg veel bloed verloren en kon de eerste dagen niet langer als 10 minuten rechtop staan. Het herstel ging toen heel geleidelijk. Veel gerust en rustig aan gedaan. Bij de tweede was ik ook al heel erg snel weer fit en in de benenm(dacht ik), maar naar 10 weken wel een flinke terug slag gehad. Dus ik zeg ook luister naar je lichaam, maar neem toch echt wel je rust!
ja meestal heb je in het begin adrenaline (1,5 week) en daarna gaat het niet zo goed meer (wat ik merk)
dat verschilt gewoon. als jij je goed voelt waarom niet? bij mijn eerste bevalling was ik naderhand ook alweer heel snel op de been. maar toen ik na mijn tweede bevalling dacht dat ik het wel weer zou kunnen had ik het even flink mis. nadat ik even met de oudste naar de speeltuin was gelopen aan de overkant ben ik huilend terug gekomen. dus gewoon goed naar je eigen lichaam luisteren
ik ging na 3 weken weer de deur uit, toen gingen we samen voor het eerst een dagje weg,was het binnen zitten tussen 4 muren helemaal zat, en dat was toen ook heel fijn. En toen steeds vaker weggeweest.
ik was 4 dagen nadat Ise geboren was al boodschappen wezen doen , ik werd knetter gek binnen , 2 stuiterende kinderen om me heen n vriend die alles uit handen nam en ik had gewoon teveel energie dus ben toen op mn fiets (3minuten) boodschappen gaan doen de week na de kraamweek moest ik ook alweer heen en weer om de kindjes op school en psz te krijgen . gelukkig wel hulp van de buurvrouw gehad en alle uurtjes die ik vrij had sliep ik lekker met mn meisje mja ik ben heel vlot en probleemloos bevallen en voelde me beter als toen ik zwanger was
Na een week voor het eerst een rondje naar buiten. Na 9 dagen ben ik elke dag wel een stukje gaan wandelen, en na 10 dagen zat ik bij mijn diploma uitreiking Een aantal mensen zeiden toen constant dat ik rustig aan moest doen, en dat ik 'de klap' nog wel zou krijgen... maar ik geloof niet dat ik die klap gehad heb
Ik ben afgelopen woensdag ochtend bevallen, dezelfde dag liep ik rond in het ziekenhuis en Donderdag stond ik boodschappen te doen. Ik doe zoveel ik kan maar ik rust ook zoveel ik kan.
Ik denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren. Ik ging de 3de dag al even naar de bakker met Mart (hij was toen al weer op gewicht, was maar 90 gram afgevallen de eerste dag) En ik kookte 2 dagen na de bevalling al weer zelf.