Hoi dames, Ik heb sinds dinsdag ook overdag last van hevige menstruatiekrampen (voorheen was dit alleen s' nachts. En vanaf woensdag heb ik ook last van steken in mijn onderrug, dit is alleen niet regelmatig. Dit betekent dus voorweeen, maar ik ben wel benieuwd hoelang dit kan duren. Ik heb soms echt het gevoel dat het zo pijn doet en het echt begonnen is, maar helaas.
Geen idee. Bij de eerste nooit gehad. Hooguit de laatste dagen bij het naar bed gaan een harde buik. Nu ook een gevoelige bm sinds een paar dagen. Zodra mijn zoontje beweegt, steekt het van onderen (voelt als indalingssteken) en lijkt het alsof hij er aan de bovenkant ook uit wil. Knoerthard. Volgens mij kan het wel weken duren die voorweeën. Hopelijk zetten ze snel door.
Hier al 2 weken last van flinke voorweeën en dat kan gelukkig (gezien mijn termijn) of helaas (gezien jouw termijn) toch echt wel een tijdje aanhouden.
Bij mijn eerste 6 weken (geboren 38.6) , bij mijn tweede 3 weken (geboren 36), bij mijn derde ruim 6 weken (geboren 39.3) last van voorweeen gehad.
Geen enkele voorwee gehad. Vliezen braken met 36,5 bevalling begon een paar uur later en dochter is de dag erna geboren.
Bij mijn eerste en derde heb ik geen voorweeën gehad. Bij de tweede begonnen ze al met 32 weken of zo, elke nacht urenlang. Toch werd hij pas met 41+2 geboren.
Hmm ik ook al weken voorweeen... Nu weer hetzelfde verhaal. Dochter met 40+1 geboren dus kan mijzelf op nog aantal weken voorbereiden..
Bij alledrie wekenlang blehhh Bij de derde dachten ze ook weer met 34 weken dat ze echt zou komen , werd ook meteen opgenomen maar mevrouw bleef zitten tot 38 weken.