Hi lieve dames, ff een vraagje van mij. Wanneer werden jullie ongi na het stoppen met de Orgametril? Ik heb hem moeten innemen van CD 17 t/m CD 26 en zou op CD 29 dan ongi moeten worden, 3 dagen na de laatste pil... Echter: tussentijds heb ik een petie peu bloedverlies gehad... Ik dacht zelf dat mijn ongi alweer kwam (let op: dit was nog niet echt een ongi, daar was het echt te weinig bloed voor en ik had geen buikpijn). Ik heb toen overleg met de arts gehad en mocht toen de Orgametril ophogen: 1 plaats van 1 tablet mocht ik toen 2 tabletten per dag innemen. Ik heb dus op CD 24 en CD 25 tabletten genomen. Op CD 26, de laatste Orgametrildag, gewoon weer 1 tablet genomen want ik dacht ik moet mn ongi ook niet langer dan nodig gaan uitstellen... Btw, volgens de arts was dit bloedverlies dat ik had geen 'pre-ongi' maar was het spotting. En ik zou gewoon woensdag (= vandaag dus) ongi worden... Maar ik heb nog steeds gewoon een klein beetje spotting en nog geen ongi. Weet ook wel dat woensdag nog niet voorbij is, maar ik ben baaaaaahang!! Graag jullie ervaringen dus over de Orgametril.
Pfjoe, dan had ik mazzel dat ik 3 dagen na het stoppen kreeg, want anders was ik te laat Volgens de bijsluiter is het ook 3 dagen na het stoppen, maar ik dacht toch maar ff bij jullie checken of dat ook echt het geval was... Niet dus... Raaaaarr