zo even luchten hoor.... vind zo erg ons meisje is zo ziek geweest... de hele week was ze al niet lekker gisterochtend had ze 39,8 graden koorts dus wij zetpilletje gegeven en veel slapen tenw erd ze wakker had ze 41,5 schrokken ons rot dus geliijk de huisarts gebeld... konden komen en hij kijken kon niks vinden dus moesten haar maar uit laten zieken... na een nacht heeft ze geod geslapen werd ze vanmorgen wakker met nog 40 graden koorts dus wij weer zetpilletje en afwachten... toen is ze naar bed gegaan werd ze daarna helemaal zeiknat wakker niet normaal ze lag lekker koel katoenen pyama dun dekentje maar zeiknat dus wij snel even haar koel gemaakt met washandje en tempen en nog hoog... dus spoed huisarts gebeld en zeiden ja lekker uit laten zieken geen zetpillen geven een een dreumes kan makkelijk tegen 41,5 graden koorts... wist niet wat ik hoorde vind maar raar.... zo wij weer rustig aan gedaan heeft ze wat gedronken en gelukkig knapte ze net wat op... nu wil ze haar melk fles niet niks.... zo zielig en nu liggt ze in bed te slapen... echt nu weet ik het wat doet het pijn als je, je kleine zo pijn ziet lijden gewon hulpeloos wou zo graag dat ik de koorts kon overnemen... kon het maar... hopelijk knapt ze nu op en ga elke uur voelen of ze niet drijfnat in bed ligt... kortom gewoon naar is hett zo zielig... sorry moest even me verhaal kwijt vind gewoon zielig....
Dat is ook heel zielig! Vind 41,5 echt onwijs hoog! Zou me ook kapot schrikken! Heel veel beterschap en hou het maar goed in de gaten!
ja schrok me ok kapot gelijk de huisarts gebeld.. gelukkig door de zetpillen zakt het steeds... nu afwachten en hopleijk is het morgen eindelijk weg...
Erg is dat he! Ik heb nu ook net een week met een hartstikke ziek meisje gezeten. Ook zulke hoge koorts. Ik schrok me ook wezenloos! Noa had namelijk ook twee dagen rond de 41 graden, wat niet echt wilde zakken met zetpillen. Vind het trouwens wel een superstomme reactie van de huisarts om maar geen zetpillen te geven? Je meisje voelt zich vast prettiger met zetpillen, niet dan? Als je het niet vertrouwt, gewoon bellen hoor. Jij bent haar mama en jij weet wanneer je ernaar wil laten kijken..... Hoe is het nu trouwens?
Ja, erg he.... Lize heeft in haar eerste 6 maanden al 3 keer een virus te pakken gehad en dus 3 keer koorts. Blijf het steeds eng vinden. Het is zooooo zielig, vooral als ze zo slap als een poppetje in je armen hangen... Ik weet nog dat Lize op een gegeven moment zelfs geen contact meer maakte, niet meer reageerde en een rare blik kreeg... Ik had het niet meer. Gelukkig was het steeds na een paar dagen weer over, maar wij hebben de arts en de huisartsenpost ook vaak gezien.. Sterkte en troost en knuffel haar maar heeel veel Amber
Hoi, Laura had ook 40 koorts en ook onze dokter wilde niets geven! Hij zij dat de terugslag na een zetpil wel eens koortsstuipen kon veroorzaken! Wel vertelde hij om haar in een lauw badje te laten zitten! Daar schijnt de temp van naar beneden te gaan!
heey gaat alweer wat beter.... maar nog steeds koorts vanmiddag nog 39,8 de huisarts zei als het maandag nog niet over is weer bellen/... wel is ze wat fitter maar nog heel erg wit... en veel huilen nu dus ook niet meer zo suf gelukkig.. en zetpillen geven wij soms nog wel als ze er last van heb... en het helpt wel dus ben ik maar even de eigenwijze mama... alleen ik weet wel geen fijn gevoel en werd er zelf nog emotioneler van dan ik al was... zo zielig je kleine ziek zien.... maar bedankt allemaal jullie zijn schatten....voor het meeleven enz... dit forum hierr is super kan er veel kwijt en veel vragen heerlijk
he meid gewoon bellen als je het niet vertrouwd ook vanavond of vanacht ik vind het soms zo krom hier de ha. klinkt misschien raar wat ik nu zeg, maar als je van koninklijke huize bent word je kind gelijk opgenomen bij 1 dag koorts sterke en beterschap met de kleine