3 dagen voor nod stond er een heel licht streepje op de test (echt zo'n tuurstreep) 4 dagen voor nod was hij nog spierwit
Bij mijn zwangerschap teste ik pas 2 dagen NA nod positief, misschien omdat het een MK werd? Of heeft dit er niks mee te maken? Hoe dan ook, mijn NOD is nu ook 1 Juni.. wanneer ga jij testen???.........
Hier ik ook 1 (of 2?) juni NOD! Spannend... Ik wil niet testen van te voren, maar het is wel erg verleidelijk... Bij m'n dochter had ik 4 dagen voor NOD al een streep . Volgende week vrijdag inwendig echo bij de gyn, dus dan zou ze het al kunnen zien, tenzij ongi door is gekomen... Mischien dat ik daarop wacht... Jullie ook sterkte met wachten!
Ik ga denk ik morgen een test doen, gewoon, omdat ik niet meer kan wachten! Leuk dat jullie ook rond 1 juni kunnen testen! @Patroucka: wauw, echt een hele week voor je NOD?
Yup.. een hele lichte streep te zien, was een drieling (waarvan 1 voor de 7.5 week al was 'afgestorven'), misschien scheelt dat.
Ik heb net getest (rond 6 vanavond), mijn nod is 1 of 2 juni.. 8dpo een heel wazig zichtbaar 2e streep..
@ Rozelief, ja idd spannend! Voel me ook wel dom/stom dat ik zooo vroeg getest heb haha. Je weet het nu niet he hoe het zal gaan.
Hallo allemaal, Ik heb zelf mijn NOD op 31mei, Dit is de eerste menstruatie na het stoppen met de pil. Ik denk niet echt dat er een zwangerschap in zit, maar vind het zo spannend! Morgen ga ik testen halen, en wil het zaterdag toch eens proberen. Wat vinden jullie?
Ik heb getest! Maar... de test was nog spierwit . Ik heb wel wat 'vage' klachten, zoals last van mijn darmen, steekjes, lage rugpijn en iets hogere temp. Maar bij mijn dochter had ik ook echt het gevoel dat ik zwanger was, en dat heb ik nu niet. Afwachten maar weer en morgen of overmorgen maar weer een testje doen
hier op 11 dpo een lichte streep op de kv2v5. Geen tuurstreep. Daarvoor al 2 dagen tuurstreepjes op de zwenk dipsticks