ik ben tussen 19 en 20 mei voor het laatst ongesteld geweest, dus had het vannacht weer moeten worden zeg maar. met ovulatietesten mijn ovulatie gevonden en geklust. afgelopen donderdag en vrijdag, erge buikpijn gehad, met bruin rozig verlies. daarna niet meer. ik hoop dat het de innesteling is geweest. ik heb vandaag getest, en die was negatief. ik neem aan dat je hcg pas omhoog gaat na de innesteling. dus dan heb ik nu misschien nog niet genoeg hcg aangemaakt. hoelang na de innesteling kan je het beste testen? heb wel al de nodige kwaaltjes
Het hangt er vanaf hoe snel je HCG aanmaakt... Ik heb temperatuurkaartjes gezien waar het best snel was ( na 2 dagen ) en waar het langer duurde (b.v. 4 of 6 dagen)... (mogelijke ovulatie door implantatiedip of spotting of temp stijging) Ik heb 8 dagen na mijn ovulatie dip positief getest, maar met een heel dikke streep dus ik denk dat ik het ook eerder positief zou hebben getest.
Ik lees ook ff mee Hier bijna hetzelfde 23/5 ongesteld en tot op de dag van vandaag vrijwel niks, alleen de 14de een drupje bruin bij het afvegen, dag erna alles wit. Mijn cyclus is helaas ontregeld na de curretage in december dus of dit nou mijn menstruatie was? Ik heb namelijk ook vandaag getest en deze was negatief. Snap er geen hout meer van. Hoop op veel antwoorden Groeten!
goeiemorgend allemaal, ik heb vorige maandag de innesteling duidelijk gevoeld: krampen en ook rood slijm gehad.. en donderdags had ik een lichte positieve test 6 dagen voor nod... ik had het gevoel dat ik moest testen gewoon.. dag erna ben ik bloed laten gaan prikken en is men lichte test bevestigd.. maar of je positief test dat ligt naderhand hoeveel dagen na je eisprong de innesteling was .. bij mij was dat al 6 dagen na eisprong.. groetjes kelly