Ik heb vanmiddag toch maar een kruidvattest gedaan. Wat denken / zien jullie? streep in eerste venster hoort officieel ook verticaal te zijn
Ik zie een piepdun lijntje.. uit ervaring weet ik dat de verticale lijn meestal niet exact in het midden zit. Misschien over een paar dagen nog een doen? En hier hoor ik overal kruidvat 2v5 beter zijn
Maantje88 dat piep dunne verticale lijntje had ik ook gezien en twijfel of ik deze test wel serieus moet nemen vandaar dat ik de foto toch heb geplaatst. Dit was de Kruidvattest van 7.49 Welke test raden jullie mij aan en hebben jullie goede ervaringen mee?
Ik heb even een pijltje bij het verticale lijntje gezet. In het echt is het streepje iets duidelijker te zien, op foto last van het licht.
Ik zie het streepje ook, lijkt ook breed maar is nog wel erg licht. Ben zelf fan van de kruidvat 2voor5!
Ik zie een pennenstreep, moeilijk te zien of hij net zo breed is. Hoop op een mooie duidelijke test voor je!
Wendy88: De dunne verticale streep is iets dunner dan de andere twee strepen. Maar wat denken jullie, kan ik deze test serieus nemen? ik ben een erg onzeker type zeker met zulke dingen.
Als dit merk test positief is, dan zie je een duidelijke plus, die overal even dik is en felblauw van kleur. Bij jou zie je alleen heel licht een pennenstreepje aan één kant, waar een dikkere en fellere lijn hoort te staan. Een pennenstreepje moet je helaas als negatief beschouwen.
Ik dacht dat ik al de enige zou zijn.. Ik zie het dikke pennenstreepje links, maar dat is het begin van een heel lichte brede streep...Eigenlijk best heel duidelijk te zien! Ik hoop dat je succes hebt met een k2v5 test!
Ik zie ook een brede streep. Links idd wat beter dan rechts maar hij is breed. Ik zou zaterdagochtend nog eens testen met een kruidvat 2 voor 5 euro test. Succes!! 🍀
11 dpo teste ik ook een licht en dun streepje met deze test. Dus het pennenstreepjesverhaal geloof ik niet zo. 3 dagen later was ie knal blauw. Over paar dagen nog eens testen.
In de bijsluiter staat dat de strepen ook lichter/ vager van kleur kunnen zijn. Deze test heb ik trouwens gisteren eind van de middag gedaan, misschien is het streepje daarom zo vaag zichtbaar. Ik ga straks toch een Kruidvat 2v5 halen en van het weekend doen.
Ik zie wel een dikkere streep? Heel vaag wel de vorm van de controlestreep. Zou gewoon vandaag de kv 2v5 doen hoor.