Hey meiden, Ik heb sinds een dag of 4 behoorlijk pijnlijke borsten, misselijkheid verspreid over de hele dag, menstruatie achtige steken, en een opgeblazen buik. Nu had ik dit mijn vorige zwangerschap ook, maar dit is met 8wkn geëindigd in een mk. Alle klachten maken mij blij en ook onzeker. Ik zou namelijk ook niet weten hoe mij normale cyclus is, omdat ik geen eisprong uit mijzelf heb (pcos) en zwanger raak door middel van medicijnen. Nu lijken deze klachten veel op zwangerschaps verschijnselen, maar ik vind het nog zo vroeg. Nod pas op 9dec. maar ben ook weer zo bang dat het fout zal gaan.
Het zou natuurlijk goed kunnen! Ik hoop het echt voor je.. Hoe ben je erachter gekomen dat je pcos hebt? Liefs
Jaa het zou idd heel goed kunnen. Ben gewoon zoooo ongeduldig. Maar ik ben er achter gekomen dat ik pcos heb doormiddel van een inwendige echo en bloedonderzoek via de gynaecoloog. Alleen daaruit wasbhet bij kij vast te stellen. Heb verder geen typische pcos klachten zoals overgewicht, overbeharing. Alleen verstoorde menstruatie cyclus en iets verhoogde bloedwaardes. Denk je dat je het ook hebt???
Ik was bang dat ik het had. Bij gyn geweest, maar hij zag niks. Ik heb juist wel last van overbeharing, haaruitval op hoofd en lichte/korte menstruatiecyclus. Maar als het goed is, is er bij mij niets bijzonders aan de hand
Ja soms hoop je dat je iets hebt en ze er wat mee kunnen. Dat vond ik in ieder geval gerust stellend. Zijn jullie al lang "bezig".