Mijn man en ik proberen nu ruim een jaar zwanger te worden. Ik ben 37 jaar. Ik heb al bloedonderzoeken gehad en een echo en alles in orde. Mijn man zijn sperma was ook in orde. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van gemiddeld 27 dagen: Aug (2011) 29 Sep 29 Okt 30 Nov 30 dec 26 Jan (2012) 28 Feb 25 Maart 28 Ein mrt 26 April 27 Mei 27 Juni 24 Mijn laatste menstruatie begon op 13 juli en ik zit nu dus op mijn 31e dag. Op 21 juli begon de eiwitachtige afscheiding waarna ik meestal na een dag of 3 mijn eisprong krijg. Precies een week geleden kreeg ik last van lage rugpijn, echt zo bij mijn bekken. Zo erg dat het gewoon pijn deed om de auto uit te stappen. Dit hield een paar dagen aan. Verder was ik de hele afgelopen week erg moe en had weinig energie. Mijn borsten waren af en toe wat gevoelig als ik erop drukte. Niet echt heel erg. En ik heb wel wat last van obstipatie. Verder had ik de afgelopen week vaak last van een opgeblazen gevoel in mijn buik. Alsof er een strandbal in zat die de boel van binnen oprekte... Het gevoel zat vaak aan tegen menstruatiepijn, maar dan hield het weer op en ik werd niet ongesteld. Geen bloedverlies ofzo gehad. Nu zijn de weinige klachten die ik had zo goed als weg. Geen opgeblazen gevoel, geen pijnlijke borsten, wel nog wat last van obstipatie. Moe.. Niet echt, maar ook niet echt energiek. Ik heb nu de afgelopen dagen sochtends steeds een test gedaan maar hij blijft negatief. Dit is zo frustrerend! Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld word maar ook niet dat ik zwanger ben. Iemand een idee waar dit toe gaat leiden? Toch ongesteld? Toch zwanger? Zo lang ik geen nieuwe cyclus heb weet ik ook niet wanneer er een nieuwe eisprong komt.
is een moeilijke. kan ook zijn dat je ei gewoon later was ...dat je steeds erg regelmatig was, heeft daar helaas niks mee te maken. ik had altijd een cyclus van 28 dagen. en nu lopen ze alleen maar op, ondertussen een cyclus van 80 dagen nu. terwijl ik altijd tot op de dag kon zeggen wanneer ik ongesteld zou worden. lage rugpijn, en de omschrijving dat je bijna niet kan zitten, heb ik vaak. dat is van mij door obstipatie. als ik zo'n felle lage rugpijn krijg, weet ik dat het moment is voor een suppo te steken hopelijk krijg je snel duidelijk. ofwel ongesteld worden of liefst van al een positieve zwangerschapstest! succes
Maar dan had ik ook dat eiwitachtige slijm niet zo vroeg gehad toch, als mijn ei zoveel later pas kwam? ps wat is een suppo te steken?
Dat kan. Ik heb afgelopen keer ander halve week voor mijn het slijm gehad. Normaal gesproken volgt vlak daarna mijn ei, maar nu veel later. Helaas wel op normale dag ongesteld geworden. 10 dagen na ei.
ik had hier ook 6 dagen voor mijn eisprong het slijm al. suppo steken ...doen ze bij kindjes als ze koorts hebben. hihi! tapje in de poep. dat doe ik met dulcolax. werkt na 5 tal minuutjes bij mij, en rugpijn is dan over
Ik kan je helaas niet verder helpen, maar ik wil je wel succes wensen. ik hoop dat je snel een posi test hebt!! frustrerend, he? dat hele gedoe rondom zwanger worden. helaas is niet iedereen na de eerste of tweede maand al zwanger..