Hey, Zondag was het mijn laatste pil da ik moest nemen, in principe zou ik dus maandag stoppen en mijn maandstonden door laten komen. Nu dacht ik eraan om de pil nog es door te nemen. We moeten ontzettend veel weg daarmee. Nu ben ik vergeten om maandag te herbeginnen met een strip, ik ben in plaats daarvan vandaag, dinsdag dus ermee begonnen. Mag ik gewoon verder doen zodat ik op 21 dagen uitkom of moet ik eentje overslaan (die pil die ik in principe vergeten). gr
Nou wat je eigenlijk gedaan hebt is een super korte stopweek gehouden dus je kunt dadelijk wel doorbraakbloedingen krijgen. Je mag een stopweek altijd korter maken, dus dat is het probleem niet. Je mag alleen nooit een pilstrip zomaar afbreken. Als je deze strip gewoon af maakt dan zit je goed. want zondag was dan pil 21 op je strip en maandag was dan eigenlijk pil 1 op je strip. Je hebt inprincipe een stopweek/dag van 1 dag gemaakt. Als dit nou gebeurd was midden in je strip, dan had je misschien een probleem gehad maar nu is er niks aan de hand en ben je inprincipe nog steeds veilig.