Hoi Wendysunny! "Ze" zeggen dat de eerste keer bloeden na het verwijderen van de Mirena geen echte ongi is... Ik had het ook hoor. Tijdens de Mirena was ik elke maand keurig op tijd een beetje ongi en ik had het 2 dagen (30 maart) voor verwijdering (1 april) moeten worden. Werd het een dag na verwijdering (2 april), maar dat was dus blijkbaar geen echte ongi. 29 dagen later (1 mei) werd ik voor het eerst wel echt ongi Ik blij joh want, zo dacht ik, regelmaat! We zijn nu inmiddels 60 dagen verder... na mijn laatste ongi (1 tot 6 mei) ben ik het niet meer geweest :x Baluh! Dus nu wacht ik maar gewoon af... zit niks anders op huh?! Hoop wel dat het snel komt zodat ik weet waar ik aan toe ben... Heb de afgelopen 60 dagen wel een paar keer een testje gedaan, voor het geval dat... hahaha! Ik hoop dat de hele bende bij jou lekker snel op gang komt! Succes! Greetz, Manic
Hallo Dames, 10 april heb ik mijn mirena laten verwijderen. Het duurde 7 weken voordat ik mijn eerste menstuatie kreeg... Pfff.. wat duurde dat lang!!! :x Na het verwijderen heb ik de eerste 7 weken geen druppel verloren, ook niet van het eruit trekken... De periode dat ik de mirena had ben ik niet ongesteld geworden. Soms was ik wel even bang dat het niet op gang zou komen. Gelukkig heb ik op zwangerschapspagina meerdere verhalen gehoord en werd ik gerust gesteld door andere meiden. Nu heb ik een cycles van 28 dagen.. Super!! Net mijn ei gehad, dus wie weet... Groetjes Rose
Oe spannend Rose! Over een paar dagen kan je testen... Hou ons/me op de hoogte okeej?! Hier is het "ongi-gevoel" overgegaan en niks gekomen... :x We klussen dus maar vrolijk verder! Toedels!
hoi ik heb 9 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. en ik voelde me niet zo lekker de laaste paar dagen en was steeds duizelig en misselijk. en zere boobs enz. heb van weekend getest en ja hoor direct alweer zwanger. had het nooit verwacht zo snel. we hadden gewoon een paar keer gekluts omdat we er zin in hadden maar nooit verwacht dat ik direct zwanger zou zijn. heb nu al 3 x een test gedaan en het wordt steeds rooder streep.
Sjonge Joepie, das snel! Met recht Joepie!! Gefeliciteerd! Leuheuk!! @ Rose... hoest met jou afgelopen? Al getest? Hier geen nieuws... nog geen ongi dus wederom lekker aan het klussen
Ik heb 23 juni mijn mirena laten verwijderen en was precies volgens mijn berekening 25 juni ongesteld. Het was een echte ongi,dus er is hoop. Ik heb nu een klein gevoel dat ik zelfs al zwanger ben,kan alleen nog niet testen hihi
Nou dat zou wel geweldig zijn zeg! Zoooo snel al! Bij mij is de Mirena op 1 april verwijdert... ik had eind maart ongi moeten worden maar werd het 2 april dus 1 dag na verwijdering. Daarna op 1 mei tot 6 mei en daarna niet meer... De meningen zijn erover verdeeld of je, als je vlak na verwijdering van de Mirena bloedt, kan spreken van een echte ongi. Als het wel een echte ongi was zou het betekenen dat ik 2 tot 6 april ongi geweest ben... toen van 1 tot 6 mei...(keurig schemaatje toch?) daarna dus niet meer... had wel 1 en 2 juli menstruatiekrampen die ik in juni niet gehad heb dus ik ben maar gaan tellen vanaf 1 juli. Zit dus volgens die telling NU in mijn klusweek Hihi... Ik hoop dat het raak is voor je!!
Ik heb op 10 april mijn spiraal eruit laten halen, ik bloedde de hele tijd werd er gek van... 1 of 2 dagen bloed, toen dag niet en toen 2 wel en nu weer niet hhahaha.. Ik hou ermee op, 1 of 2 maanden later maakt ook niet uit toch?? we zien het wel.. Komt vanzelf.. Oh en vorige keer was ik toen mijn spiraal eruitging binnen een maand zwanger... moet zeggen, heb toen wel een miskraam gekregen... Zal niks met elkaar te maken hebben gehad dus weet je in ieder geval dat het zo snel wel KAN..
Hoi iedereen, Ik heb hier al eerder gepost, maar zit toch met iets wat ik met jullie wil delen. ik heb 2 maanden geleden mijn mirena laten verwijderen en werd weer netjes de maand erop ongesteld en bloedde ongeveer 4 a 5 dagen. Deze maand ben ik, ook weer netjes, na 28 dagen ongesteld geworden, echter bloedde ik maar 2(!!) dagen. Is dit normaal?
Ha msny! Ik heb werkelijk waar geen idee of het normaal is maar ik zou zeggen... gewoon tellen vanaf dag 1 van je ongi en op tijd beginnen met om de dag klussen! Hihi... wie weet!
Hoi meiden, hier weer wat goed mirena nieuws . Had hier al eens eerder gepost. Maar 20 februari het spiraal laten verwijderen... toen heeft hetm aar liefst 107!!! dagen geduurt voor ik ongesteld werd. En daarna gelijk zwanger. Dus... geduld geduld