Hallo meiden, Ik heb even een vraagje; eergister was mijn nod dag maar tot nu toe nog steeds niks. Nu is vorige week mijn tante overleden en dit heeft mij heel erg aangegrepen, heb best veel gehuild.... Zou dit mijn cyclus hebben aangestast? Zo een soort gelijke gebeurtenis is mij vorig jaar ook overkomen. Toen ben ik ook heel erg geschrokken van een gebeurtenis en toen was mijn cyclus opeens 30 dagen. Normaal schommel ik tussen de 25 en 26. Ik heb een uurtje geleden een test gedaan maar die was hartstikke negatief. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt dat jullie cyclus helemaal in de war was door een dramatische gebeurtenis? Groetjes Vanilia
Oh..... nu schiet me opeens iets te binnen. Vrijdag was ik bij de tandarts en hij heeft een foto gemaakt van mijn gebit. Misschien komt het wel daardoor?
Nou lijkt me sterk dat het door de tandarts komt (maar ik ben daar geen expert in). Maar het is wel zo dat je door stress een langere cyclus kunt hebben. En door zo'n gebeurtenis kun je aardig wat stress hebben. Nog gecondoleerd!
Dank je Miez. Zo'n foto schijnt wel slecht te zijn maar het lijkt me ook niet waar inderdaad dat hierdoor je cyclus langer wordt.
Nou, ik heb vandaag wat spotting gehad, dus ik denk dat het morgen begint. Jammer, maar niks aan te doen. Eens in de zoveel tijd zit er een uitschieter bij blijkbaar . Wel verwarrend hoor..... maar goed. Groetjes Vanilia
zulke uitschieters heb ik heel soms ook,ik denk dat het komt vanwege je tante(nog gecondoleerd,kus!) het is idd heel verwarrend,want ja je hoopt elke maand natuurlijk dat je overtijd bent,en dan ben je overtijd en dan ook nog eens een nega test,niet leuk is dat sterkte meid!
Dank je Mounia, Haha, ja inderdaad, ben je een keer overtijd en dan nog geen positieve test. Niet dat dat perse moet, maar het geeft toch wel een klein beetje hoop . Dank je meid. Ik wens jou ook veel succes hoor! grt Vanilia
Gecondoleerd met je tante Ik denk ook dat het door stress komt hoor, heb het namelijk zelf ook gehad.. 2 weken te laat! Stress stress stress je blijft het altijd houden
Dank je Moesje. Nou meiden, helaas vandaag ongesteld geworden! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Groetjes Vanilia
ja het kan ik heb vorig jaar juli een ongeluk zien gebeuren voor men deur ben toen in shock weg gebracht had toen net men ongi gehad maar de volgende diende zich pas aan in september heb er dus ene overgeslagen biebke
Dank je Enise, het gaat nu veel beter. Hoi Biebke, zo zie je maar wat voor effect dat kan hebben op je cyclus heh? Grt Vanilia
idd vanilla nu heb ik een kennis voor me laten pendelen en die zegt zwanger juli dan legde ze men kaarten terug juli zwanger maar ook dak miskraam heb gehad na 6 weken door iets dat me erg aangreep