roze afscheiding 4 weken zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door laura123, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nu heel erg onzeker. .

Gister had ik een gespannen (pijnloze) buik. Zo dat ik het gevoel had dat ik steeds ff mijn benen moest strekken.

Toen ging ik naar het toilet en zag ik in mijn inlegkruisje wat roze afscheiding. Ik ben net naar de toilet gegaan en nu bij afvegen ook roze afscheiding. . Moet ik me nu zorgen maken ?????? :(

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Het kan 2 kanten op gaan. Bij mij is zo mijn vroege miskraam begonnen, maar er kan net zo goed niets aan de hand zijn. Het kan ook mis gaan als je nergens last van hebt, het blijft gewoon een heel onzeker iets dat zwanger zijn. Wij kunnen helaas niet zeggen of je je wel of niet zorgen moet maken.

Zo lang je geen rood bloed of buikkrampen hebt, is er nog niet zo heel veel aan de hand.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Moeilijk te voorspellen. Bij mij begon de eerste vmk wel ook met roze verlies, en zette het binnen een dag door naar rood bloedverlies. Maar er is net zo goed 50% kans dat het onschuldig is. Kan echt beide kanten op. Als er nu ook rood bloedverlies bij komt dan is er wel een reële kans dat het niet goed zit (maar ook dan kan er niks aan de hand zijn!).
    Hoe stressvol ook, je hebt eigenlijk weinig andere opties dan afwachten :).
    Sterkte, en ik hoop dat het onschuldig is!

4. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Je word er zo onzeker van he. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet ook niet wat ik kan verwachten. .

Ik heb de hele dag al lichtroze afscheiding dat lichtbruin/donkergeel opdroogt..

Ik kan niks anders dan afwachten. :(

Heb sinds 2 dagen tot nod tot gister wel steeds een test gedaan ( beetje veel I know )
    Maar deze lopen wel steeds op.. pff ik krijg er kriebels van en de echo staat pas gepland op 30-01 :(

5. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net naar het toilet ik zag gelukkig niks in mijn inlegkruisje. .. toen ik ging afvegen echter heel erg veel bloed, helder rood. Ook mijn urine vermengd met bloed.. klein stolseltje erbij. Dus denk game over.. leuk zo op 1e kerstdag :(

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje Laura ik zie hier je bericht. Wat schrikken, heb je ook krampen? Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Naar dat dit zich ook net met de kerstdagen moet voordoen. Misschien kan je ergens terecht voor controle?

7. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook lichtroze afscheiding gehad, maar dit was eenmalig bij afvegen. Achteraf gezien bleek het door mijn ontlasting te komen. Sinds ik zwanger ben heb ik maar 1x in de 2/3 dagen ontlasting.

Ik hoop voor jou het allerbeste!

8. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oei Laura dat klinkt heel naar:(. Bloedverlies is altijd naar, maar nu met kerst is het helemaal vervelend:(. Sterkte!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahhh nee meid!!:(
    Wat klote dit zeg nu met deze dagen!!
    Heel veel sterkte lieverd!

10. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voel me echt heel erg rot..

Kerst gevoel is er gewoon echt niet meer. En we vieren vandaag kerst bij mijn ouders met kados.. en ik had voor hun sokjes met i love opa/oma. En voor mijn vriend een mutsje i love papa en een boek voor aankomende vaders :(

Pff weet het ff niet meer hoor

11. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhh :( sterkte meid.
    Heb je ook krampen dan?

12. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen krampen (nog niet) . Wel bloedverlies na het toiletbezoek.. sorry voor de details maar ben onder de douche met een vinger mijn vagina in gegaan en daar zat veel bloed aan.

Vooral met persen veel stolsels. . :( ( dus met plassen/ontlasting)

Ik wil positief blijven maar dat is zo moeilijk.

Mijn symptomen zijn sinds gister toegenomen (tepels doen echt zeer/liezen opgezwollen, donkere rand om tepelhof)

Toch nog een test gedaan (stom natuurlijk want dat zegt niets over een eventuele miskraam) en die was echt knalpositief. Donkerder kan niet. Dusja dan maar weer het eeuwige afwachten. En vrijdag de verloskundige bellen.

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Jee.... wat ontzettend rot zeg! Heel veel sterkte

Flower1989 vindt dit leuk.
  14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Balen heb je verhaal even gelezen maar wat ik weet is dat wanneer je bloed verliest je altijd kan bellen naar de vk! Ik heb toen ook niet gebeld verloor alleen roze en had 2 dagen later afspraak staan en toen kreeg ik flink op me kop dat ik niet gewoon savonds gebeld heb!

15. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik heb nu zo goed als 2 dagen bedrust gehouden en het bloeden is zo goed als over. Ik bel morgen de verloskundige..

Bedankt voor jullie medeleven , super lief

16. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Het kan beide kanten opgaan. Probeer even het bezoek aan de verloskundige af te wachten.

Als ik recent iets geleerd heb is het dat je gewoon niet kúnt weten. Er zijn zwangerschappen die zonder een druppel bloedverlies toch fout blijken te zitten, en er zijn zwangerschappen waar 9 maanden lang bloedverlies is en er een vrolijk spartelend kindje naar buiten komt. Zelfs als je een vruchtzakje hebt zien afkomen weet je het niet helemaal zeker omdat het er meer dan eentje zou kunnen zijn (geweest).
    Hoop mag er sowieso altijd zijn.

17. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Wat een onzekere tijd heb je dan zeg bah! Ikzelf heb 3 dagen gebloed na een positieve zwangerschapstest. Vorige week zaterdag heb ik positief getest.
    As zondag wil ik nog een keer met Clearblue testen en mocht deze dan 2-3 weken aangeven, dan blijkt dat mijn hcg is gestegen. En anders lijkt het met duidelijk :(.
    Zo met de kerstdagen was het erg moeilijk, maar we hopen nog altijd het beste!

18. AzA

AzA Niet meer actief

Laura... Wat naar om te lezen. Niet leuk... Ben benieuwd hoe het met je gaat. Al langs vk geweest? Ik duim voor je dat alles goed zal verlopen!

19. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ik had bij 4 weken een aantal dagen helder rood bloedverlies. Dacht steeds dat t mn menstruatie was maar iedere keer hield t weer op. Bleek de innesteling te zijn. Hoop t voor jou ook.

20. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ik had de verloskundige gebeld , waren gesloten. Aangezien ik het geen spoed vind ( ik heb nu al sinds gisteren niet meer gebloed) had ik de HA gebeld, die was ook gesloten ( heeft dan ook iedereen vakantie ??!) Toen doorverbonden met de ha assistente van een invallende HA en die HA heeft mij gelukkig wel te woord gestaan en die zei ook 50/50 en dus maar afwachten of het bloeden niet terug komt.

Heb vandaag met late ochtend urine (en daarvoor glas gedronken) knal positieve test gehad. Zelfs donkerder als test streep. Heb gelijk wat testen gehaald en probeer nu wekelijks te testen totdat ik voor de echo mag. Hopelijk eerder dan 30-01 ..
    Weet niet of ik zo lang kan wachten. Is toch niet te doen ??

Vandaag trouwens ook bloed moeten prikken voor de eerste intake bij de verloskundige. Als daar iets niet goed mee is zal ik toch wel horen? Wordt de hcg waarde daarbij ook niet nagekeken ?

Deel Deze Pagina