Hey Sharon Paar dagen niet online kunnen komen wegens verhuis Heb de 18de gebeld met gynaecoloog over de uitslag. Hij zei, en ik citeer: 'er is op dit moment van alles aan de hand in je lichaam'. Toen ik wat meer uitleg vroeg zei hij dat het nog wel eventjes kan duren, vroeg hij nog eens naar mijn cyclussen (of ze regelmatig waren = ja, maar gemiddeld 37 dagen). Ik ben ook niet zwanger (had het stiekem een beetje gehoopt maar wist wel van niet). Ik moest het nog een maandje de tijd geven, want het zit eraan te komen zei hij maar wanneer kon hij niet direct zeggen. Hij wil liever niets geven om het op te wekken omdat het er op de natuurlijke weg zit aan te komen. Toen vroeg ik of mijn ovulatie al geweest was en toen zei hij: 'neen zeker niet'. Mja, niet echt een bevredigend antwoord. Naar wat ik heb gelezen kunnen ze die info rond ovulatie zien aan de hoeveelheid progesteron, maar ik weet het eigenlijk niet. Het is nogal een stille gynaecoloog die niet veel uitleg geeft, je moet het er echt uittrekken. Dat vind ik soms vervelend. Ik denk persoonlijk dat mijn twee positieve ovulatietesten klopten maar dat ze niet willen springen maar dus altijd maar pogingen doen. Wat ze tegenhoudt weet ik niet Ik voel ook de hele tijd vanalles in mijn eierstokken. Nog een maand afwachten dus maar... pffff. Succes vandaag!!!
Aah je bent dus druk druk?! Jeetje wat een rare situatie. Idd niet echt een duidelijke gynaecoloog. Doe je nog ovulatietesten dan? Ik ben er gisteren mee begonnen. Streepje is er wel maar lichter dan de controlestreep, dus nog geen ei dan toch? Ben daar nog een leek in. Jij hebt nog helemaal geen kids? Vind het zo raar wat je gynaecoloog zegt. Geen eisprong gehad, dus maar een maand afwachtend...? Wat een onzin... Had je hiervoor een goede stabiele cyclus? Wel balen dat je niet zwanger bent. Nu blijf je dat hopen denk ik.. Omdat je gewoon niet ongesteld word! Grrr!! Domme gynaecoloog!! Thnx. Vandaag D day.....
Ben er op jouw aanraden sinds gisteren terug mee begonnen. Geven positief aan :s Lijkt me inderdaad nog niet positief te zijn voor jou, blijven doortesten! Neen, behalve één engeltje :'( Jij? Idd, ik denk dat we maar een nummer zijn voor hem. Toch wel regelmatig, altijd lang maar regelmatig. Ben bijna een jaar van de pil af. Stiekem blijf je altijd hopen Hoe was het bij jou? P's: misschien moeten we verder privé praten?
Ik werd na het stoppen met de pil na 1 maand zwanger, behoorlijk snel. Met 11 wk erachter gekomen dat het een missed abortion was, vruchtje was gestopt rond 6 weken. Na anderhalve week kwam t gelukkig vanzelf los. Daarna had ik 3 lange cycli, suurde 5 maanden, en toen werd ik weer zwanger. Weer een miskraam, met 6 weken, gelukkig geen ma. En toen leek het een eeuwigheid te duren, onregelmatige cyclus, soms niet eens eisprong en had ik wel ei dan na 23 dagen bij cyclus van bijv. 30. Na 9 maanden voor t eerst ei op dag 19 en zwanger! Inmiddels heb ik mijn kleine meid op schoot, ze is 16mnd en helemaal perfect..
Ik heb toen uit wanhoop de etos zwanger worden pille genomen, misschien toeval maar t proberen waard. Ik weet hoe frustrerend het is, het was een obsessie voor me. Nare tijd.
nov mk 6,4 week daarna verhuist feb weer begonnen april/mei zwanger mk5,5 en dec 2013 mk bij 3,6 nu op naar volgende ronde