eerste zwangerschap zwakke vliezen nu weer??

Discussie in 'De bevalling' gestart door jongemeid21, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

hoi dames,
    bij mijn eerste kindje braken met 38.1 weken de vliezen, toen ik bevallen was was te zien dat ik hele zwakke vliezen had.
    ze scheuren op verschillende plekken zo op.
    Ze was die avond heel druk geweest in mijn buik en heeft ze waarschijnlijk kapot gescheurd.
    nu zwanger van mijn tweede kindje (36 weken) en hij is ontzettend druk in mijn buik.
    denk weleens zouden mijn vliezen nu weer zo zwak zijn of hoeft dat niet??
    iemand ervaring met zwakke vliezen??

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Nee... Maar iedere zwangerschap is anders, dus wellicht heb je nu lekkere stevige vliezen! Je bent iig al 36 weken! :D

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    nou ik denk dat dat per zwangerschap verschillend is bij mijn andere twee kindjes heb ik nooit spontaan gebroken vliezen gehad moesten door geprikt worden tijdens de bevalling nu was ik 34.1 en brakken ze zo uit het niets

4. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je vliezen braken 'pas' bij 38 weken dus dat hebben ze toch keurig lang volgehouden! Je kindje mocht immers bij die termijn gewoon geboren worden. Kreeg je na het breken van de vliezen uit je zelf weeen? Want dan was je lichaam er ook klaar voor! Dat de vliezen zo zwak waren en scheurden na de bevalling lijkt me ook niet zo gek, die hebben ook een hele bevalling achter de rug :D
    Dacht bij het lezen van je topic titel dat je vliezen ergens bij 28 weken gebroken waren ofzo.

Succes straks bij de 2e bevalling!

Deel Deze Pagina