ik denk dat ik de calculator steeds verkeerd invul ! kan iemand mij helpen waneer ben ik de aankomende tijd weervruchtbaar laatse pil op 29 juli 6 aug ong 31 aug ongi ik ben nu nog niet ong maar stel (even voor een voorbeeld) 1 okt ong waneer ben ik dan het meest vruchtbaar
ik vind dat heel moeilijk te bepalen hoor, zeker na dat je net gestopt met de pil, ik ben afgelopenmaand met ovulatietesten begonnen en kwam er daar door achter dat mijn ei pas op de 18e dag is! dus elke keer verkeerd geklust! omdat ik netjes 28 dagen cyclus invulde maar nu na 3 x een cyclus van 33 dagen te hebben gehad kan dat dus wel kloppen wat m`n ei betreft op dag 18! succes
Dat had ik ook! Ik ging er vanuit dat mijn ei 14 dagen voor mijn ongi was, maar ik blijk een ei te hebben dat 12 voor mijn ongi is. Dankzij ovulatietesten kwam ik daar achter. Ben deze maand ook begonnen met temperaturen. Dat is wel ff wat werk, maar ik vind het wel fijn om te weten hoe het allemaal zit in mijn lichaam. Dus: daniëlle, als je het niet te veel werk vindt: temperaturen en misschien ovutesten (maar dat is wel een dure grap als je niet weet wanneer je je ei ongeveer kunt verwachten).
hoi marieke, nou ik weet dus nu wel ongeveer wanneer ik me ei kan verwachten maar wat dat temperaturen betreft ik sta nogal onregelmatig op s`morgens i.v.m mijn werk! dus ik denk dat ik het eerst laat bij de ovutesten!
ik ga maandag de persona aanschaffen...is toch wel fijn ik vind het idd lastig om je ei zo te bepalen ! in ieder geval maandag de persona dat zal beter uitpakken ,, bedankt iedereeen succes