Met 4.3 smiddags een digitale clear blue gedaan die 2/3 aan gaf. Nu heb ik net weer een digitale gedaan en zou 3+ aan moeten geven maar nog steeds 2-3. Heeft iemand hier ervaring mee, zit aardig in de stress namelijk ook ivm verleden...
Hoi hoi, ik had dat ook. Ik heb ook een cb digitale test gedaan en gaf ook 2-3 aan. Een week daarna weer getest en precies hetzelfde. Maar ik ben nu toch echt 16 weekjes zwanger. Denk dat je even moet wachten en als je je echt zorgen maakt, bel je toch de vk op! Die zijn er voor dit soort dingen. Heel veel sterkte en gefeliciteerd.
Het is natuurlijk ook maar een indicatie hé meid. Kan zijn dat je hcg nét te weinig is voor de test om door te springen.
Ik duim heel hard dat je de andere dames hier gewoon mag volgen! Bij mij was het namelijk geen goed nieuws.... Niet teveel op focussen en gewoon afwachten is vrees ik het enige dat je kan doen!
Ik ken het... Hier nog zo'n clearblue stress Miep... Precies met 5 weken ook nog 2-3, 3 dagen later wel een 3+. Ze verdienen goed aan ons dames die hem perse willen zien verspringen maak je niet te druk, als je perse wil over een paar dagen nog eens proberen!