hallo meiden vorige week dinsdag had ik een echo waarop een follikel was te zien van 18mm,ik helemaal blij want t was pas dag 14. Vervolgens pas vrijdagavond een positieve ovutest, denk ik teminste, na 6min waren de lijnen even dik. Zaterdagochtend een smiley met de cb en smiddags een andere waarop de eerste streep binnen een minuut zichtbaar was en veel donkerder dan de teststreep. Ik had verwacht aangezien ie vrijdag al positief was dat ik zaterdag me ei zou krijgen en zondag een tempstijging maar dat was vanmorgen dus niet zo... Maar me temp is de hele maand al raar, normaal voor me ei 36.2-36.5 en deze maand 36.5-36.7. normaal zakt ie 1 dag volgende dag is ie normaal en dag erna stijgt ie, dan heb ik me ei de dag dat ei zakt, maar nu is was niet gezakt. Eegister gister en vanmorgen 36.5...... ik snap er dus niks meer van, kan t zijn dat me temp morgen of overmorgen pas stijgt?? heb vanmiddag weer een ovutest gedaan en die was weer knalpositief!! iemand iets soortgelijks meegemaakt?? xxx
ik zie dat je een mk hebt gehad bij mij was mijn eerste cyclus ook heel raar mijn temp wilde niet echt stijgen heel langszaam ging die omhoog maar ik haalde de normale 37.0 niet... bleef 36.9 gisteren heb ik een postieve test gehad en wacht nu op een goede stijging
hier ben ik ook wel benieuwd naar, zaterdag eerste positieve test gehad, zonder vet-positief, vanmiddag negatief (of eigenlijk gelijk van kleur maar veel lichter als normaal), en nog geen verhoging???
hey meiden bedankt wat een gedoe he met die testen. Vrijdag was ie positief, streepje hetzelfde, zaterdag zondag en vandag dikpositief, streep donkerder als controle streep. Vraag me nu dus af hoe lang zo'n ding positief blijft zeg... Me temp was vanmorgen 0,2 gestegen, ben nu dus heeeel beniwud naar morgen want dan moet ie toch echt verder stijgen! Owja mijn mk is alweer een tijdje geleden hoor dus denk niet meer dat dat er iets mee te maken heeft liefsss